Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tuleva kuvaaja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mika85, 20 Joulukuu 2015.

1. Mika85

Mika85 Active Member

1 227
    21
    38
    Parivuotiaana kyllä jo pitää alkaa opetteleen. Siinä vaiheessa sitten kun kameran pitely on hallussa ja oikeesti kuvia aletaan ottaan niin tietysti täytyy vaihtaa Nikonin kameraan.

2. Vs: Tuleva kuvaaja

Näin juuri! T: Nikonisti. (Canuunat vain harjoitteluun...)

3. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Tuleva kuvaaja

Toivottavasti tuosta Canonista ei jää suurta vammaa lapsen sieluun :)

4. Mika85

Mika85 Active Member

1 227
    21
    38

Uskoisin että kun tarpeeksi aikaisessa vaiheessa vaan vaihtaa kunnolliseen kameraan niin tämä jakso kuvaajan alun urasta jää vaan sellaiseksi vitsiksi elämään mieleen.

Sille voi sitten isompana naureskella muiden kanssa että kattokaa nyt minkämerkkisellä minä olen joutunu alottamaan.

Itse siinä tietysti joudun myös naurunalaiseksi, kun olen tuon hänelle käteen antanut, mutta toivotaan ettei se enää sinä päivänä ole niin iso rikos.

5. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Paras kamera on se mukana oleva. Muilla ei ole mitään merkitystä. Kamera, merkistä riippumatta, ei tee yhtään kuvaa, vaan kuvaaja. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

6. Mika85

Mika85 Active Member

1 227
    21
    38

Niinhän sitä sanotaan mutta minusta tuota sanontaa vois vähän päivittää, vaikka siihen suuntaan että: paras Nikoni on se mikä on mukana.

Kerran otin canonin että jos kävis vähä katukuvausta harrastaan mutta eihä siitä mitää tullu kun ei sitä missään vaiheessa päiväsaikaan ihmisten ilmoilla kehdannu ottaa esille. Ois siinä tietenki saanu paljo kuvia ihmisistä jotka nauraa ja osottaa sua sormella mutta eipä juuri muuta..

7. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Ilon tuiottaminen ihmisille on erittäin tärkeää. Olisiko se vaihtoehto sitten kuvata yrmeitä ilmeitä jollakin muulla?

8. Mika85

Mika85 Active Member

1 227
    21
    38

No tuo on totta. Tuntemattomilta tahtoo muuten olla vaikee repiä hymyä irti, mutta ehkä tuo Canon tuossa toimii sitten paremmin.