Parivuotiaana kyllä jo pitää alkaa opetteleen. Siinä vaiheessa sitten kun kameran pitely on hallussa ja oikeesti kuvia aletaan ottaan niin tietysti täytyy vaihtaa Nikonin kameraan.
Vs: Tuleva kuvaaja Uskoisin että kun tarpeeksi aikaisessa vaiheessa vaan vaihtaa kunnolliseen kameraan niin tämä jakso kuvaajan alun urasta jää vaan sellaiseksi vitsiksi elämään mieleen. Sille voi sitten isompana naureskella muiden kanssa että kattokaa nyt minkämerkkisellä minä olen joutunu alottamaan. Itse siinä tietysti joudun myös naurunalaiseksi, kun olen tuon hänelle käteen antanut, mutta toivotaan ettei se enää sinä päivänä ole niin iso rikos.
Vs: Tuleva kuvaaja Paras kamera on se mukana oleva. Muilla ei ole mitään merkitystä. Kamera, merkistä riippumatta, ei tee yhtään kuvaa, vaan kuvaaja. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Vs: Tuleva kuvaaja Niinhän sitä sanotaan mutta minusta tuota sanontaa vois vähän päivittää, vaikka siihen suuntaan että: paras Nikoni on se mikä on mukana. Kerran otin canonin että jos kävis vähä katukuvausta harrastaan mutta eihä siitä mitää tullu kun ei sitä missään vaiheessa päiväsaikaan ihmisten ilmoilla kehdannu ottaa esille. Ois siinä tietenki saanu paljo kuvia ihmisistä jotka nauraa ja osottaa sua sormella mutta eipä juuri muuta..
Vs: Tuleva kuvaaja Ilon tuiottaminen ihmisille on erittäin tärkeää. Olisiko se vaihtoehto sitten kuvata yrmeitä ilmeitä jollakin muulla?
Vs: Tuleva kuvaaja No tuo on totta. Tuntemattomilta tahtoo muuten olla vaikee repiä hymyä irti, mutta ehkä tuo Canon tuossa toimii sitten paremmin.