Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Anteeksi!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana aaki, 1 Marraskuu 2013.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. markku55

markku55 Active Member

Vs: Anteeksi!

Mielipiteitä on monenlaisia, täälläkin kaikki kirjoitukset ovat kunkin henkilön mielipiteitä, minulla erilainen kuin vaikkapa sinulla, onko siis mielestäsi minun mielipide vähäarvoisempi kuin sinun tai kenen muun tahansa, pitäisikö minun ruveta keskustelemaan teidän kanssa valvojien kautta koska sinä olet sitä mieltä - mieti nyt hieman ennen kuin kirjoitat tuollaista soopaa.

mirrored osui ehkä oikeaan, jos mukana oli vanhat synnit, niin ok, olisi silloin kiva tietää, että toisen bannit perustui vain viimeiseen "tappeluun" ja toisen perustui jo aiemminkin tehtyihin "rikoksiin" jotka nyt vain astuivat voimaan viimeisen pisaran saattelemana, vähän niinkuin Sireni olisi ollut ehdonalaisena.

Samaa mieltä, että on hyvä jos pystyy pyytämään anteeksi, mutta voisi esittää myös kysymyksen, aivan kuten lapsilta kysytään kun he ovat tehneet jotain kiellettyä/tuhmaa, että ymärtävätkö he mitä he pyytävät anteeksi.
    En nyt puhu tästä tapauksesta, mutta joskus jää sellainen käsitys, että aikuisetkaan eivät aina ymmärrä mitä tekivät väärin.

2. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Myönnän soopan. Jätä huomiotta jälkimmäinen virke.

3. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Tämä on ehkä tämän foorumin naurettavin käänne ikinä;D
    Aakia on varoittettu useampaan kertaan minun henkilööni käymisestä tyyliin ääliö yms.
    No teemu hermostuu asiaan ja antaa minulle ja aakille ukaasin että nyt se nokittelu loppu tai tulee ikibanni.
    No aaki jatkaa ja minä vastaan ja Teemu toteutaa uhkauksensa ilmoittaen että Aaki saa iki bannin kuten luvattu.

No hyväselkääntaputjavelikerhoherää ja ainakin julkisesti jeesalonen ilmoitaa jäävänsä foorumilta, ehkä myös muita yksäreillä ja ikibanni jää viidenpäivän mitaiseksi.

No sitten tämä linja-autonkujettaja tekee ketjun tämän anteeksi ketjun ja porukka kehuu että mikä mies kun pyytää anteeksi?

Suomeksi mitä vittua se pyysi anteeksi, se sai bannia kun kävi mun henkilöön toistuvasti käsiksi ja jatkaa sitä kuin ennenkin
    Näin se homma etenee;-)

4. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Jos foorumi halutaa jotenkin järkeväksi, niin aakille ikibanni oikeasti, mitään hyvää tähän foorimiin heppu ei tuo.

5. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No joo, maailma on harhainen, mutta kysyisin mitä miehistä on kuten tässä ketjussa kompataan on pyytää anteeksi jotain mitä ei tarkoita?
    Tuskin meni viikkoakaan kun linja-auton kuljettaja palasi minun henkilöni kimppuun?

6. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Joo mut voitaisko elää ilman malboa ja jeesalosta, et päästäsiin aakista?

7. Vs: Anteeksi!

Ei kai täällä kenenkään pakko ole olla.. jos ärsyttää ja kiukuttaa.

8. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No mut jos kuitenikn aakille ikibanni?

9. markku55

markku55 Active Member

Jari, nyt on pakko sanoa, että lepäile ja palaa taas kun tilanne on hallussa, tuo jänkhääminen ei nyt vaan tuota tulosta.

10. Lastu

Lastu

595
    0
    0

ttssssshhhhhhh

11. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No reiluus toimis?

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kyllä tässä jollekin muulle kuin Aakille pitäisi laittaa ikibanni.
    Voisit Jari itse pyytää minulta anteeksi.
    olet lähes joka ketjussa viitannut persoonaani, esim. pikkukaupungin pikkupimujen kuvaaja jne.
    T Jukka

13. markku55

markku55 Active Member

Voi pojat, sinua enemmän ei Jaria kohtaan lie kukaan vittuillut, joten anna olla ihan alkuunsa.

14. Vs: Anteeksi!

Kaikissa teissä kolmessa asuu pientä isompi marttyyri ;-)

15. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ääni aakin ikibannill;D

16. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Jari, otatko 50€ haasteen vastaan että jos täällä ikibanneja äänestäen jaettasiin, niin sinä saisit ?

17. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Jaah. Avustetaas Jaria ja pistetään pieni korkinkiinnitysloma, kun olis muutakin tekemistä tänä viikonloppuna kuin paimentaa aikuista ihmistä. Maanantaina sit uus yritys vähän selvemmin mielin.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.