Vs: ANTEEKSI Nöyryys sopii tietyille maailman osan asukkaille ja mm. koirille. Eiköhän tämä militaristinen kyykytys yhteyskunta hoida kaikkien nöyryytyksen, ihan kollektiivisesti. Asiasta: Todellinen ihmisluonto punnitaan kohdassa jossa ihminen joutuu/saa myöntää olleensa väärässä. Jopa kaltaiseni "egoisti"/omahyväinen paskiainen taipuu tähän <SIZE size="10"]<COLOR color="beige"](virheeseen)</COLOR></SIZE> satunnaisesti. [align=center]<SIZE size="400"]<COLOR color="red"]SORRY</COLOR></SIZE>[/align] [align=center]<SIZE size="320"]<COLOR color="pink"]MAAILMANRAUHAN TAKIA</COLOR></SIZE>[/align] [align=center]<SIZE size="600"]<COLOR color="red"]PLIIS</COLOR></SIZE>[/align] Olen pahoillani siitä etten ole.
Vs: ANTEEKSI Anteeksi, koska vaihtelen kameroita liian usein,yritän nyt olla vaihtelematta,mutta en lupaa mitään.Annan teillekin anteeksi ,jos myytte minulle hyvän optiikan ja ostatte tuon F 5 :n ,koska siistimpää jos jää kyttäämään voi mennä aika hukkaan.
Vs: ANTEEKSI Annan kaikille paitsi bannissa oleville anteeksi: Anteeksi ! Niille banaanilastaajille: en ole tottunut häviämään yhtään kisaa, kaksi vaimoa ja lukuisia tyttöystäviä olen heittänyt ulos, myös lukuisia assareita, kun ovat osoittautuneet kusipäiksi ja mulkuiksi. parasta jatkaa vain yksin, kun olen apinan vuonna syntynyt OINAS, ja sitäkin pahinta laatua...
Vs: ANTEEKSI Mä annan KAIKILLE EHDOITTA ANTEEKSI, Aivan kaikille ja aivan täysin ehdoitta. Saatte ANTEEKSI. Kaiken ... Taas ... Ps. Olen kiinalaisessa astrologiassa ns. "tulivuohi" (ei tulivuori, sentään) ja nk. länsimaisessa oinas. Jossakin akkainkirjassa sanottiin että tämmönen yhdistelmä kinkkihoroa ja länskihoroa -kuin mä oon- on kaikista hankalin otus : Varsinainen PÄSSI (niin siinä todellakin luki). Lisäksi mä olen muuten tutustunut muutamaan ammattiastrologiin ja ne ovat sanoneet mulla oleva hirvittävimmän ja kovimman tähtikartan mitä ovat koskaan tutkineet. Mun kanssa ei kuulema kannata riidellä. HA HA ! Onneksi tiedän että astrologia on pelkkää huuhaata ja skeidaa. Viihdettä lattapäille. Tsaudi, murut - Erska Edit: Yritin editoida pari juttua ...
Vs: ANTEEKSI Hienointa anteeksiantamista on se, että tähän asti bannauksen kohteena olleelle henkilölle on nyt näköjään annettu bannausoikeudet eikä hänen tarvitse turvautua henkilökohtaiseen ignorointiin. Tämä on kai jotain käänteistä karmaa.
Vs: ANTEEKSI Anteeksi häiriö ... mutta kun mä olen vihdoinkin tajunnut kuinka turhaa (ja "ihan paskaa") on kaikki ns "taide". Ja halusin tämän -ihan välttämättä- heti kaikille ilmoittaa. Ihmisen kun on niin kovasti hankalaa pitää yhtään mitään sisällään ja pelkästään omana tietonaan :] Onneks' on "Netti" Voi suoltaa tämmöistä turhaa skeidaa !!! Kiitos tämän palstan mä olen snaijannut, että varsinkin valokuvataide on ihan sulaa turhuutta vaan ... Täst' lähtien otetaan (entistäkin) löysemmin rantein ja lähetetään vain kivoja pokkariräpsyjä. Jos niitäkään .. tuskin edes niitä... mut JOS - niin sitten sellasta rentoa "meininkiä" "vaan". Saa filmien kehittämiset ja muut turhuudet jäädä. Taidan hankkia semmoisen VGA-kamerapuhelimen, se on just jees. Ei mulla muuta, sit' tällä kertaa, kuin: Anteeksi Vain ! - Erska
Vs: ANTEEKSI Anteeksi vaan...,mutta kännypuhelin on "todella cool", sillä saat itsesi vielä uuteen kukoistukseen, pois turhat venkoilut, miettimiset, arvuuttamiset. siitä vaan- suoraan nettiin-
Vs: ANTEEKSI Vaikka Viikatemies tulisi ja noutaisi kesken innokkaimman luomisvirran laskemisen ? Onko sellainen tapaus noudetun syyksi tuomittavissa, oikein ? Missäs Armo ? - E
Vs: ANTEEKSI Haluan pyytää vielä kerran vilpittömästi anteeksi Jukalta ja kaikillta muiltakin, joita olen loukannut kauheilla sanoillani, sekä myös niiltä, jotka ovat muutoin - ymmärrettävästi - tympiintyneet inhottavaan käytökseeni. Minulla ei ole ketään täällä olevaa vastaan mitään. Tämän jälkeen haluaisin aloittaa uuden elämän vailla tätä kiduttavaa syyllisyyden taakkaa... ja lopettaa anteeksipyytelemisen. Siis vielä yhden kerran: Anteeksi. - Eero
Vs: ANTEEKSI Muistit vieläpä kehua kameraani, mitä arvostan suuresti.. tähän ei olisi ilkeä ihminen edes pystynyt, olet hyväsydämminen ja mukava, lämmin henkilö
Vs: ANTEEKSI Suhteellisen pitkähkö ja hyvin lötkö kikkeli voisi mahdollistaa kehon alle virtsaamisen henkilön selällään maatessa ? Anteeksi. - Erska Edit: Anteeksi siis selällään kieriskellessä, ei maatessa. Tsori. Edit2: Ja kyllähän se sinne valuu hyvin pienestäkin pippelistä. Mitäs täällä nipottamaan pikkuseikoista ? Kuka meistä nyt -lopultakaan- mitään ihme "aivoja" jaksaa käyttää ? En mä ainakaan. Ajatellaan alapäällä vaan ... Edit3: Typo