Ansmann N-80 akkukahva (Nikon D80) Vajaan vuoden vanha akkukahva Nikon D80:seen. Hyvässä kunnossa, eikä tämäkään juuri uudelle häviä. Kahvassa on sisään rakennettu 3600 mAh:n akku, tähän ei siis tarvitse erillisiä akkuja. Yhdellä latauksella voi ottaa jopa 5000 kuvaa ja tämän olen käytössä todennut. Akun iäksi on ohjekirjassa määritelty n. 300 latausta ja itse olen ladannut tämän vain kahdesti, joten käyttöikää löytyy. Istuu tiukasti kameraan ja mukavasti käteen. Kahvassa on kaksi valintarullaa, laukaisin ja yksi lisänappula. Pohjassa standardi jalustakierre. Mukaan laturi, autolaturi, ohjekirja ja kuitti. EDIT: Löysin kahvan ostokuitin ja takuuta näyttää olevan jäljellä 1.8.2009 saakka. Pakettiin mukaan kuitin lisäksi myös ohjekirja. Hp. 110€ + postikulut *myyty*Nikkor AF-D 50mm F/1.8 D*myyty* N. kaksi vuotta vanha yksilö. Todella hyvässä kunnossa ja ollut melko vähällä käytöllä. Linssipinnat puhtaita ja naarmuttomia, eikä ulkokuorestakaan jälkiä löydy. Ei juurikaan uudelle häviä. Mukaan tulpat molempiin päihin. Hp. 80€ + postikulut Joudun luopumaan näistä hyvistä kapineista huutavan rahapulan takia, muuten en kyllä ihan helpolla luopuisi. Myytävät kamat sijaitsevat Joensuussa, mistä nouto mahdollista. Yhteyttä voi ottaa YV:llä tai sähköpostilla: jutei.markka@gmail.com