Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Anseli-Simo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 14 Tammikuu 2007.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Katsotaanpa mikä väki tästä sanoo ;)...

Pannaan vielä tämmöinen perusotos (skanni on kauhee, anteeks...):

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Vs: Anseli-Simo

On se - kaima.

- vasemman reunan alhaalla valkea piste häiröö... muuten kyllä näköinen.

3. Vs: Anseli-Simo

Vois parran alla näkyä sen verran sävyjä ettei näyttäisi kuin pää olis irti. Itse kasvot on kivasti valaistu mutta tulee sellainen "irtonainen" fiilis, voisi olla parempi tiukalla rajauksella.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Omalla näytöllä kyllä paidassa on sävyjä. Tää ei ole selittely, mun näyttö saattaa olla nykyään jonku verran ketuillaan :(.

http://www.holgarocks.com/holga/wp-content/photos/seir_anseli2.jpg on säätämättömämpi versio. Pimiössä tää on kyllä tarkoitus vetää melko jyrkäksi ja kadottaa musta paitakin sopivasti, kun se oli tarkoitus jo kuvatessakin ;)

ps. elkää tosta pisteestä välittäkö, se on kikkare joka ei tule olemaan lopullisessa vedoksessa ;D

5. Vs: Anseli-Simo

Ihan Dürer -olo tästä tulee..
    Kun aina on hianoo sanoa että ottaisin seinälle niin tästä voisi sanoa että vaikka postimerkkiin :)

6. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Toka on kyl aika rock ja jämy. Eipä paremmin vois anselaa kuvata.

7. Vs: Anseli-Simo

Hyvä kuva, Tässä linkissä näkyy paitaakin. Tosin myös mun näyttö ei ole parhaassa terässät

8. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Kivoja!

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Paidassa varmaan on sävyjä, mutta:
    * On kehnoa selittää mitään oman näytön säädöillä, koska sen nyt luulisi olevan mahdollista säätää koska tahansa. Se siis on selittely.
    * Sävyjen olemassaolo tiedostossa ei riipu kenenkään näytöstä, vaan sen voi todistaa kuvankäsittelyohjelmassa. Kuvankäsittelyguru Dan Margulis on todistanut, että hyvää jälkeä saa aikaan jopa pelkkien pipettiarvojen perusteella välittämättä siitä, miltä kuva edes näyttää. Omaan näyttöön viittaaminen on siksi vielä enemmän selittely.
    * Nettikuvien pitää olla varmuuden vuoksi kohtalaisen sävykkäitä, millä varaudutaan _muiden_ ihmisten epämääräisiin näyttöihin ja niiden säätöihin, eli siihen, että alapää ja yläpää voivat olla tukossa

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Okei, photariin avattuna ja siellä tsekattuna, sävyjä kyllä löytyy. Ni. Eli itse asiassa mun näyttö taitaa sittenki olla aika kohillaan ja kuka ei löydä paidasta sävyjä niin säätäköön näyttönsä :D

11. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

En muista kumpi oli enemmän, mutta kuvaustilanteessa molemmat päät olivat jossain määrin tukossa. Kuvassa tosin näkyy vain toinen.

12. Vs: Anseli-Simo

Ai Saatara kun on hieno toi eka!!!!!!!Tuli heti Rubensin maalaukset mieleen :)

13. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

Myös minulle tuo ensimmäinen kuva esiintyy hyvin maalauksellisena ja ajattomana. Katse viestii voimasta ja lujasta tahdosta. Mahtavat sävytkin siinä on.

14. Vs: Anseli-Simo

Pirun hienoja molemmat. Tuossa ekassa tosin vähän hämää tuo hohde hiuksissa. Toka kuva on sitten ihan awesome 7/7 ;)

15. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Ensimmäinen, ehdottomasti, todella hieno kuva. Siinä on sitä jotain. Nii ja kyllä siinä paidassa sävyjä on..

16. Vs: Anseli-Simo

Ihan kohtuullista settiä... Minun mielestäni on ihan yksi hailee onko paidassa sävyjä vai ei... sen sijaan pään takana taustassa voisi olla aavistuksen valon kajoa. Se irrottaisi päälakea hiukan lisää taustasta ja nostaisi kuvan painopistettä hiukan ylemmäs. Samalla se ohjaisi katseen suoraan silmiin. Toinen vaihtoehto voisi olla hiusvalo, mutta se ei ehkä ole tyyliin sopiva vaihtoehto.

17. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Mun mielestä toinen kuva olis aika täydellisyyttä hipova pienellä valolla mallin takana taustassa. Diggailen kyllä molempia

18. Vs: Anseli-Simo

Ensimmäisessä kuvassa asento, valaistus, ilme ja kuvan lievä rakeisuus (?) luovat maalausmaisen tunnelman joka minun mielestäni tekee kuvasta todella hienon. Toinen ei valitettavasti yllä samalle tasolle, mutta ei siinäkään mitään "vikaa" ole. Omalla tavallaan hienoja kuvia kumpikin, meikäläiseen tuo ensimmäinen vaan uppoaa paremmin.

19. Vs: Anseli-Simo

Kuva kaksi on todella hyvä!

20. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Kuvauksellinen malli, eka on tosi hyvä, toinenkin toimii kyllä hyvin.