Olen äskettäin perustanut www.omaetsin.fi -palvelun, jonka avulla voi helposti hakea myynti-ilmoituksia valokuvausfoorumeilta, Huuto.netistä ja joidenkin yksitysten yritysten nettisivuilta. Palveluun voi myös asettaa itselleen vahdin, jos haluaa sähköpostitse ilmoituksen kun sopivia uusia kohteita ilmaantuu myyntiin. Toivottavasti palvelusta on hyötyä mahdollisimman monelle valokuvauksen harrastajalle ja otan myös mielellään vastaan siihen liittyviä kommentteja. Lisäksi pahoittelen, mikäli tällaiset mainospuheet eivät ole tällä foorumilla sallittuja - tarkoitus on kuitenkin palvella kaikkia valokuvauksen harrastajia ja edistää välineiden kierrätystä! OmaEtsin.fi -palvelun käyttö on täysin ilmaista.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Kokeilin sivustoa ja räväkästi löytyy mitä on tarjolla,hyvä juttu. Omakin jobo löyty
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Hyvä hyvä...kokeilin laittaa hakusanaksi nettar ja se löysi mun ilmoituksen...mahtavaa.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Pitäisi olla kai joku päivityshirviö ,minusta ihan ok idea.KYllähän se sitten ymmärtää jos siellä lukee varattu.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Hienoa! Paitsi, että nyt kaikki laukkulaiset kilpailevat samoista kamoista tehokkaammin.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Siis kaikki jotka ovat mainostuksen nähneet. Tätä on mainostettu ainakin siellä, mistä tietojakin haetaan, jos vain sinne voi moisen laittaa... Tämä on tosiaan vähän kuten työttömiä opettaisi työnahakukirjeitä kirjoittamaan: samat tyypit jonossa, mutta paremmin eväin ;-)
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Kiitokset kannustavista kommenteista! Palvelun kehitys jatkuu tästä varmasti Kommentteja voi jatkossa antaa myös blogin puolella osoitteessa Oma Etsin - linkki sinne löytyy myös OmaEtsin.fi:n etusivun alareunasta.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Mielestäni ehdoton täydennys, siis maininta tuonne olisi, että mistä kaikkialta tiedot hakee.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Vaikuttaa kiinnostavalta ja näppärältä palvelulta. Voisiko palvelutarjoaja vielä kertoa itsestään tarkemmin vaikka omilla sivuillaan, kun en omin neuvoin heti löytänyt mistä tahosta on kysymys. Samalla voisi kertoa mitä tietoja itse hauista ja hakujen kyselijöistä kerätään. Miten ja mikä taho hakutuloksia hyödyntää meidän palvelukäyttäjien lisäksi? Tulevatko yhteenvetotiedot kaikkien nähtäville.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Ei tietenkään ole henkilörekisteri, mutta en tiedä mitä minulle tuntematon taho kokoaa hakuni yhteydessä kerättävissä olevia tietoja ja mihin tarkoitukseen. Minulle on ok, että toimijalla on reiluja kaupallisia ja markkinoinnillisia intressejä - ilmaispalvelustahan on kyse eikä ilmaisia lounaita ole, kuten meistä jokainen tietää. Mutta minusta olisi mukava tietää ennalta tämän näppärän palvelun pyörittäjätaho ja kerättävien tietojen hyödyntämistapa. Asia on helposti järjestettävissä ja se kasvattaisi luottamusta tässäkin ketjussa hyödylliseksi havaittuun palveluun. Minusta on mukava tehdä businesta sellaisten kanssa jotka oikeasti tiedän ja tunnen. Itse kunkin olisi hyvä joskus pysähtyä miettimään mitä kaikkea palvelutarjoajat hakujen yhteydessä tietoonsa saavat.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Filosofisena kysymyksenä näinhän se on. Tietysti. Reaalimaailmassa tuota vain sanotaan Don Quiote -syndroomaksi -sitä että haluaisi hallita asioita nykymaailmassa.
Vs: Uusi valokuvausvälineiden hakupalvelu Tuli mieleen että olisi näppärää jos tuohon saisi valinnan ostoilmoituksienkin haravoinnista. Omia laitteita voisi laittaa hakuihin ja jäädä odottelemaan josko ilmaantuisi myyntimahdollisuus. Omaa myynti-ilmoitusta ei tule niin herkästi laitettua kamoista joista on vähän kahden vaiheilla.