Hyvässä asennossa on kuvaaja mallin kuvannnut. Voisi tulla mahdottoman mainioita kuvia kun oikein panostaisi. Hienoa vaaleutta myös.
Omalla tabletilla ihon sävyt on vähän liian kontrastittomia, vaaleita. Tumma pää toistuu paremmin. Tämän takia kuva ei pääse ihan oikeuksiinsa. Tämän sävyt muistuttaa vähän filmille kuvaamiesi kuvien sävyjä.
Joo tässä tulee ikkunasta valo ja aika lailla kohtisuoraan kasvoille, ei ole kasvoissa oikein varjoa. Olisi suunnitelma ja henkilöstö tehdä yhden mallin kanssa muutama erilaonen kuva huolellisesti toteutettuna. Tänään kysyin tätä mallia, haluaisiko lähteä projektiin. Aikoi miettiä asiaa.
Kauniin luonnollinen setti ollut nämä Anniinan kuvat, mukavan vaalea mv sävy. Ei liikaa posea vaan arkista, tykkäys.
Poskella oleva hiusten varjo silmän alla häiritsee, vasemmalla olevan valkoisen pisteen kainalon vieressä olisi helppo poistaa. Kontrastia lisäisin. Ja vaatteesta rypyt suoriksi. Tänään olen vaihteeksi sanoissani ankara. Kapa
Valkoisen pisteen suhteen olit aika ankara. Sinulla on hyvä siivo. Tässä toimiston koneella kun näppimistö ryskää, niin pöly lentää. Piti oikein ottaa silmä käteen ja katsoa, mikä valkeista pisteistä olikaan kuvan sisältöä.
Vaikka työpisteeni on yhtä kaaosta ja siivous ei ole mielipuuhaani, niin kuvien kohdalla olen joskus neuroottisen vaativa. Tuo rengastamani kohta iski heti silmään, ja se häiritsi. Siihen kun silmät iskee, niin ei saa sieltä pois. Anteeksi Jukka. Kapa
Tiedän hyvin tunteen. Työssäni olen liioitellun pikkutarkka. Tuloksen tekeminen vaatii lujia istumalihaksia. Harrasteissani koitan rentoutua ja maalata isommalla pensselillä. Välistä vaan siinäkin saattaa lipsahtaa näpertelyksi.
Hän ei kauaa miettinyt, innostui projektiin. Ja meikkaaja/kampaajakin on mukana, päivämääräkin sovittu. Jospa pitkästä aikaa suunnittelisi ja kuvaisi ajan kanssa ja niin hyvin kuin osaa.
Työkoneen näytöllä onkin tummempi tämä. Hienoa kun pääset tekemään huolellista projektia hänen kanssaan.