Hoplaa, Satun olemaan Hkissä huomenna illalla, joten jos joku haluaa istahtaa esim. Vltavaan oluelle, niin seura kelpaa. Oon päivän yksissä häissä kuvaamassa, mutta vapaudun joskus 20-21 aikoihin. Osallistujia?
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Mie mielelläni tulisin mut mie en nyt piäse. Mie oon pahoillani. Miuu harmittaa. - Mie
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 AnselA soitteles mulle huomenna illalla 18 jälkeen niin katsotaan tarkempaa aikataulua! Ja jos vaikka sit postaat tänne sen, en mä kuitenkaan pääse nettiin enää tuossa vaiheessa (nyyyyh)
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Jää väliin. Lähden kohta mökkeilemään. Hitto Leicaa ois ollut kiva hiplata
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Mäkin haluaisin nähdä HittoLeican, mutten pääse paikalle. T JUKKA
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Heh näyttää aika modepainotteiselta vielä piilolasi liittynee myös seuraan tuon neukkuketjun perusteella, joten kyllähän meitä sit onkin Ja juu kyllä täällä pääsee Leicaa hinkkaamaan, otan mukaan ainakin Leica MP:n ja ehkä tuon M3:n jos joku ostajakandidaatti tuota haluaa kokeilla.
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Kuvaaja on joku itsetuhoinen masokisti, ainakin rannekkeiden tiukkuudesta päätellen. T Jukka
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Valitettavasti joudun olemaan ahtamassa napaani täyteen Saslikissa. Modet joutuvat tulemaan toimeen keskenään.
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Aika on jättänyt heistä kummastakin, mutta lady on Mary Ellen Mark... ei tullut pisteitä, kun mulle, leicasta...
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 Valottiko Mary Ellen Mark jonkun ruudun sun Leicalla, Jukka? Toivottavasti!
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 "Hittomikäleicatäämukaon"... Visoflex + joku hasselin kakkula -- Sonnar 150?
Vs: Helsinki Lauantaina (HUOMENNA) 10.1.2009 No, mut oishan toi voinu olla vaikka vanhempikin kuva, jostain seiskytluvulta ? Tosin myönnän, en oo ees kattonu minkä ajan kamera toi kyseessä oleva on. Oon tainnu tykätä tädin kuvista, muistini mukaan. ps. ois ollu kiva nähdä kaikkii pitkästä aikaa, mut eip onnannu. Kerrankin en viittiny alkaa ilmoittautuu mukaan, ku mikään ei oo koskaan varmaa.
Vs: Helsinki-miitti tänään la 10.1.2009 Viesti Teemulta klo 16:20 "Yo! 21:00 Vltavassa, voi olla että tuun aiemminkin mut tohon tähtään! "