Myydään otsikon mukainen 06/2008 Suomesta ostettu hyvin pidetty kinofilmiskanneri. Pakettiin kuuluu: - skanneri - virtajohto - USB 2.0 -johto - filminpidikkeet x2 (negoille ja diolle oma) - kantolaukku (avaamattomassa pussissa) - ohjelmisto-CD (Plustekin oma ohjelmisto + SilverFastista riisuttu versio) - alkuperäiset set-up-guidet, suomenkielinen pikaopas ja ostokuitti. Skanneri on täysin toimintakuntoinen ja kosmeettisesti uutta vastaavassa kunnossa. Olen skannannut tällä n. 250 ruutua. SilverFast SE Plussan olen rekisteröinyt yhdelle koneelleni, joten en ole varma sen toimivuudesta muilla koneilla (ja suosittelen kuitenkin erittäin lämpimästi VueScan-ohjelman käyttöä skannerin kanssa - sain sillä ainakin itse ylivertaista jälkeä SF:ään verrattuna). Alkuperäistä laatikkoa ei ole. Myyn, koska ostin alkuvuonna keskikokoa ymmärtävän filmiskannerin, joten erilliselle kinoskannerille ei ole enää minulla tarvetta. Tuote sijaitsee Kuopiossa. Toimituksena mieluiten nouto, mutta voin myös lähettää postin kautta (ostaja maksaa postikulut). Hp. 170 € 150 € - tarjotakin toki saa. Yst. terv. Okko Pyykkö edit. yhteydenotot mielellään sähköpostitse: okko.pyykko@gmail.com P.S. kuvia skannerista:
Vs: M: Plustek OpticFilm 7300 -filmiskanneri Hintaa laskettu. Niin, ja postituksessa käy tosiaan myös postiennakko.