Eli myyn melkein käyttämättömän salaman Canoniin. Itse olen käyttänyt salamaa noin 10 kertaa joten se on kuin uusi.Alkuperäinen laatikko ja ohjeet sekä jalka ja suojapussi tulevat mukana. Hinta on 100€ ja siitä en tinkimällä hintaa tiputa.Kaupat mieluiten naamat vastakkain Helsingissä mutta voin myös postittaa jolloin lisään hintaan 8,50€ postikuluja. Postitustapauksessa maksu tulee suorittaa ensin tililleni kokonaisuudessa ja kun suoritus näkyy minun tililläni niin postitan salaman,postiennakolla en kauppaa tee. Yhteydenotot joko YV:llä tai sitten: timo.niemi(at)komea.net Vaihtoehtoisesti voisin vaihtaa tämän päittäin seuraavaan salamaan: Dörr DAF-14 TTL-rengassalama /Canon Josta tietoa seuraavasta linkistä: http://www.topshot.fi/product_info.php?pid=3786&sid=26a77df68a6199861569633ac819cf19 Alla tietoja minun myymästäni salamasta löytyvät myös seuraavasta linkistä: Maitolaituri TV verkkokauppa; video- ja valokuvaustarvikkeet... Nissin Speedlite Di622 Canon Nissin Speedlite Di622 -salamalaitetta on helppo käyttää. Kiinnitä se kameran salamakenkään, kytke päälle ja ala kuvata! Speedlite Di622 on yhteensopiva EOS-malleissa käytettyjen, etäisyyden huomioivien E-TTL- ja E-TTL II -järjestelmien kanssa. Monisalamajärjestelmissä Speedlite Di622 toimii langattomana apusalamana. Salaman välähdyspää kääntyy ylöspäin 90° ja sivusuunnassa 180°. Tekniset tiedot: • Yhteensopiva digitaalisten Canon EOS -kameroiden kanssa • Ohjeluku 44 @ 105 mm, ISO100 • Välähdyspään autom. zoomaus välillä 16–70 mm (kinovast. 24–105 mm) • Kääntyvä välähdyspää: 90° (ylös), 180° (sivusuunnassa) • Virtalähde: 4 x AA-paristo • Mitat: 77 x 130 x 103 mm; paino: 315 g (ilman paristoja)
Vs: M/V Salama Nissin Speedlite Di622 Canon (100€) Tuota hintaa vaan mietin, eikö tuota Stockaltakin saanu alle 90 eur tässä vasta ? Eikä sanonin salama minun kameraan kävisikään, eh