Vs: Odotus Elämänlanka? ;-) Pyyknaru. Olisi pitänyt tunkea pari pyykkipoikaa narulle niin se olisi motivoinut sen paremmin...
Vs: Odotus Selvästihän tuon huomaa . Pyykkipoikia etsin jo, mutta en tosiaan löytänyt! Osku, tämä ei ole tapaistasi! Ootko laittanut lisäksi jotain pintaefektiä tuohon? Ihan siltä näyttäis.
Vs: Odotus Mv-muunnos(ei siis channel mixer vaan black/white) ir optiolla, tosin muokkasin niitä valmiita liukusäädinasetuksia, ja sitten graysscale ja diffuse glow-filtterivä. Ja lopuksi normi: kuvakoko, terävöitys.
Vs: Odotus Hieno nimi ja johdattelukin, mutta miten se liittyy kuvaan? Ei ymmärrä Häiritsee erittäin paljon tuo pyykkinaru. Ja miksi Ir, ei se tuo tähän kuvaan mitään lisää. T Jukka
Vs: Odotus Sahalaitaa näkyy kyl mun näytöllä koko etualan heinissä, paitsi noissa puhki tai lähes olevissa .
Vs: Odotus Mitä veneet tekevät? Pelaavat pokeria? Turhanvalittajia ;-} Mistä tiedät? Oletko nähnyt alkuperäisen? ;-]
Vs: Odotus Kestän mä sitä rakentavaa ja kehuvaa, en mä vääriin lähtötietoihin perustuvaa jaksa alkaa arvostaa ;-D
Vs: Odotus Juu. Minusta tämä efekti on tämän kuvan parasta antia, varsinkin kun en saanut tuon kuvan pääasiaa, eli puun vaateria pitkää oksaa graafisemmaksi. Taidanpa laittaa iltasella alkup. kuvan esille ;-}
Vs: Odotus Minusta tämä kuva on lähtökohdaltaan huono, yleensä efektit vain huonontavat ennenstäänkin huonoja kuvia. Liian sekava sommmittelu, veneet hieman piilossa, jne. T Jukka
Vs: Odotus Mä oon nyt katellu tätä muutaman kerran ja minusta tää on ihan kiva. Eikä tuo narukaan haittaa, se vaan ärsyttää sopivasti. Myös nuo oksat jotka näkyy pystysuorana tummana, ne näyttää vähän ilmassa leijuvilta pyykkipojilta .