Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 8 Toukokuu 2008.

1. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Hyvä, realistinen sarja. Erityisesti minua hätkähdyttivät nuo laulujoutsenen (taimikäseoli) jättövanat. Kyllä tekniikka sentään edistyy.... :-D

2. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Itekin hämmästelin sitä mieletöntä jytinää ja suhinaa mitä se piti yli/ohi lentäessään. Ei ne sillon tollasia ollu kun minä olin pieni......  ;D

3. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Kyllähän siellä eliäimiä on. Ihme ettei toi "laulujoutsen" tipauttanu napalmia niskaan, on meinaan kakkoskuva sen verta uhkaavan näköstä meininkiä :D

4. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Ihan kiva settihän siitä loppujen lopuksi irtosi. Jokos jalat on palautuneet siitä risukossa rämpimisestä mitä vaadittiin tonne pääsemiseksi?
    Ton ykköskuvan tirpan kans mul on kana kynimättä, kyl mä sen vielä uunotan. Kaikki tirppakuvat ihan jees lentokuvia, harmaan päivän ankeelle taivaallehan ei mitään voi.  
    Kakkoses on onnistuttu hyvin taltioimaan melkoisen harvinainen laji, suorämpijä, lajinsa edustajana vielä tavallistakin rumempi yksilö, siitä pisteet.

Nyt täytyy olla sen verran erimieltä että eikös tuossa neloskuvassa ole joku herhiläinen jättövanoineen?

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kyllä mä tiesin että herhiläiset on isompia kuin ampiaiset mutta että NOIN isoja, toivottavasti ne ei lisäänny kovin ärhäkästi, että niitä tännepäin tulisi

6. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Eihän koivissa mitään vikoja ilmenny, mut hiki tuli. Se risukko on kyllä syvältä. Kumma, ettei maanomistaja piittaa niistä.

7. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Joo, luulis et kun harventaa noinkin paljon niille rangoille löytyis jotain käyttöä. Ilmeisesti ei lämmitä puilla.

Mennään ens kerralla jo menomatkalla sitä ylempää traktoriuraa ni sit ei jää kun se tihee kuusikko ja kallionreuna selvitettäväks ennen suon laitaa.

8. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Monipuolinen ja oivaltava kuvasarja!

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Missä piilokoju?

10. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Ei kojua. Tuosta meikäläisen aamukahvinhörppimiskohdasta oikealle, kuvan ulkopuolella, suon keskivaiheilla olevassa pienessä mäntyrykelmässä on viriteltynä pari naamioverkkoa. Käytössä ollut aika oli sen verran rajallinen, että emme lähteneet rämpimään em. paikkaan vaan katselimme suon elämää ihan vaan reuna-alueilta käsin.

11. Vs: ankeanharmaakeväinenkatsasussoidemmeeliäintilanteeseen

Kaksi viimeistä erityisesti mun mieleen. Kyllä lentää kovaa toi toinen joutsen!