Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pippuri

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 8 Lokakuu 2008.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Onx? No ei vaan, tässä ketjussa kaikilla mielipiteillä on arvo riippumatta mielipiteen esittäjän omista kuvista.

2. Vs: Pippuri

kiva pilike ja kiinnostava ilme. laittaa funtsailemaan, jotta mistähän kyseinen ilvehdintä johtuu.
    kiva kiva.

3. Juan

Juan Member

510
    0
    16
    Vs: Pippuri

Kuva on hallitusti valaistu ja muutenkin hyvä, malli tuntuu vain nojailevan tyhjän päälle.

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mä en enää uskalla kritisoida oikeitten taiteilijoiden teoksia. - E
    --------------------------------------------------------------------
    EDIT: Uskallanpas:
    Raikas ja pirteä kuva henkilöstä, joka selvästi ei kärsi kuvaajansa
    läsnäolosta eikä työskentelystä.

Lajissaan onnistunut.

- E

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Vai nii... no onneks mä en ole oikea taiteilija ja uskalsit sittenkin.

Kiitoksia kommenteista!

6. kb

kb

2 235
    0
    0

"ovela" on sana joka ehkä kuvaa ilmettä hyvin. Ovelan ilmeen vuoksi kuvaa on hauska katsoa.

7. Vs: Pippuri

En nyt suoranaisesti ollut liekeissä. Jotenkin kevyehkön oloinen, jotain puuttuu vaikka ilme onkin ihan kiva.
    Mutta vaan ihan.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Heh, ihan kiva = aika mitätön :).

Ei tästä liekehtiä kannatakaan, peruspotrettihan tää. Omasta mielestä kuitenkin sellainen kiva sellainen :D

9. vipu

vipu

70
    0
    0

Ehkä peruspotretti, mutta jotenkin puhuttelee. Tulee sellainen fiilis, että jos meillä ei vielä asuisi Rouvaa kotona, haluasin tehdä tuttavuutta kuvan henkilön kanssa.

-Vipu

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Jotenkin tuntuu ahtaalta.. Kyynärpää ja hiukset niin lähellä reunaa, kenties kuitenkin vaan makuasia? Ehkä tuota ahtautta vahvistaa tuo aika tasainen tumma tausta, kevyt gradientti sinne olisi ehkä keventänyt tunnetta, tiedä häntä :)
    Ilme kyllä kiva ja kannattelee kuvaa.

11. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Ihan kiva ;D,

12. Vs: Pippuri

Mä en pitänyt aluksi tästä niin paljon... ei kuvassa mitään vikaa ole, mutta kasvon, erityisesti otsan sävyt olivat jotenkin häiritsevän vaaleat ja sävyttömät. Mutta olen katsonut tätä useamman kerran, kuva paranee koko ajan ja tästä tulee vanhan ajan fiilis. Vähän niin kuin mv-elokuvien filmitähden fanikuva.

13. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18

Hyvä kuva henkilöstä joka onnistuu olemaan luonteva. Plussaa siitäkin ettei katso kameraan, vaikka tilanne onkin studiomainen (onko otos mahdollisesti jäykempien poseerauskuvien välistäveto?).

14. Vs: Pippuri

Muuten olisi tosi kiva, muta minun mieleen saisi olla lisää tilaa: alhaalla, vasemmalla ja ylhäällä. Ei paljon mutta hieman. Kyllä tämä on näinkin mukava!