Vs: Analog starter kit Mulla pointti oli ajan(/oman energian/luovuuden) ja rahan suhde. Jos haluaa tehdä kuvia ja alottaa heti eikä kiinnosta alkaa temppuilla ja kauppaa hieromaan niin voi olla halukas maksamaan ajatellaan vaikka 150 koneeta ja 150 palvelusta. Paljon tällasta tapahtuu (vrt. pelkät lennot johonkin ja sitten hommaa itse hotelli). Jotkut ihmiset arvottavat itseään korkeammalle kuin toiset. Jotkut haluavat keskittyä vain olennaiseen. Minä en kuulu näihin onnistujiin mutta ymmärrän ajatuksen tuollaisen toiminnan takana.
Vs: Analog starter kit Mahtavaa. Juuri voitin huudon traderasta "kaikista tarpeellisista" negapitimistä Durst 1200:aan. Ja halvalla. Kyllä kannatti puoli vuotta kytätä kaikkia mahdollisia markkinapaikkoja.
Vs: Analog starter kit Just hain pakettiautollisen kojeita ja muita romuja isolta kylältä mm kaksi 5x7 kojetta väripäällä, yksi 4x5 koje ja noin lasia Eli kyllä niitä ilmaseksi löytää jos jaksaa kytätä...
Vs: Analog starter kit Jos ei kaikelle ole käyttöä ja haluat laittaa osan kiertoon niin täällä ois käpälä pystyssä. Väripäällinen min.4x5 kone kiinnostais. Kaikki vinkit tuollaisista kiinnostaa toki muiltakin.
Vs: Analog starter kit Juu ilmootelen kun oon saanut kasan käytyä läpi, pistän tosiaan ylimääräiset kiertoon...
Vs: Analog starter kit Oisko tässä jotain, ainakin on kone tukeva ja luotettava: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,91732.0.html
Vs: Analog starter kit Mulla on ihan hyvä 6x6 kone jatkuvassa käytössä ja haen isompaa, jolla saisi 4x5" ja 6x12 (jopa 6x17) ruudut vedostettua. Pari ylimääräistä pikkukonetta mullakin löytyy varastosta. Jos joku Oulun seudulla tarvitsee niin käyttöön saa hakea. Toimivia peruskoneita ovat. Opemus 4 on toinen ja toinen taitaa olls joku durstin malli. Varmaan löytyy jonkinlainen rajaaja ja pari allastakin mukaan jos kiinnostaa aloittaa/kokeilla kylppärissä vedostamista.