Nurkkia täytyisi siis saada tyhjäksi ja alkuun myynnissä asiallisten tarjousten perusteella: Nikon D200 runko, joka ostettu alunperin 8/07 Rajala Camerasta ja itse ostin sen 6/08. Rungolla kuvattu muistaakseni noin 5000 kuvaa aiemmin ja itse en sihen tottunut, joten laukaisuja tullut sen jälkeen noi 200 (mistäpäs voisin tarkistaa laukaisumäärän, kun koneenani on MAC eikä PC?)Runko hienossa kunnossa, säilytelty optiikan kanssa hyllylllä odottamassa käyttöönottoa. Mukana alkuperäinen laatikko, ostokuitti ja takuukortti sekä akku. Lastoliten puuvilla-kangastausta 7x3 metrinen, se ryppyinen versio ja värinä harmaa, toinen puoli vaalea toinen tumma, molemmin puolin hieman kirjavaa. Ostettu muistaakseni Salamaselänteeltä vuonna jotain, mutta tätäkään en ole oppinut käyttämään niin, että lopputulos miellyttäisi itseäni. Alkuperäinen kangaskassi on siirtynyt joihinkin muihin hommiin, joten sitä ei enää ole. Kankaan toisessa reunassa on muutama 4-5kpl noin lyijykynän läpimentäviä reikiä, jotka eivät ole kuvaamista haittaavia, mutta muuten kangas on hyvässä kunnossa käyön puutteen takia Lisätiedot, kyselyt ja tarjoukset joko tähän ketjuun tai YV:nä ja tarvikkeiden paikkana on Satakunta, jossa on MAtkahuolto ja postin toimipiste
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta Laitoin sen takia tarjousten perusteella, kun en osaa kankaalle mitään hintaa näin äkkiseltään sanoa. Ja jos jätän sen odottamaan, että saan kaivettua sille hinnan, se odottelee tuolla varastossa vielä kesälläkin...
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta Heitä sille joku ns. pyyntihinta. Missä päin Satakuntaa sijaitsee?
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta On ilmeisesti aivan mahdottoman vaikeaa kekata ylipäätänsä jokin rahasumma mitä näistä vempeleistään itelleen maksuksi haluaa? Miksi näin on? Ei uskoisi olevan ylivoimaisen vaikeata kekata jokin kiva rahasumma?
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta Mä voin tarjoo kakskyt euroo kankaasta näkemättä, ellei sille mitään pyyntiä ole .
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta Tarjoan 32,20 euroa ja noudan vaikka tänä iltana
Vs: Myydään Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta Hitto, rakastan kuvaamista ja inhoan myymistä. Siksi siis itse ostan haluamani itselleni sopivalla rahamäärällä, joka voi jonkun mielestä olla ihan päätön. Enkä siis osaa hinnoitella omiakaan tavaroita, kun itselleni ko. tavaralla ei ole mitään käyttöä. Mutta Kokeillaan: Lastoliten kangas: 100 euroa/paras tarjous + mahdolliset postikulut Nikon D200 runko 450 euroa/paras tarjous + mahdolliset postikulut Kelpaako????
Vs: Nikon D200 runko ja Lastoliten n.7x3 kangastausta/ TAUSTA MYYTY, RUNKO JÄLJE Lähetin muutama päivä sitten tarjouksen D200n rungosta yksityisviestinä. Onko kakssatanen jo mennyt? Tarjoukseni menee kohta umpeen (muita houkutuksia ilmennyt...).