Talo on ihan oikeasti tuon värinen. Rajaukset on vähän sen mukaan, että tekstille on tilaa. Täällä kieltämättä ollaan enemmän esittävän perään...
Onhan tää sarjana ihan toimiva. Sinänsä vaaleenpunainen on mun makuun öllö väri mutta... Viimeinen jostain syystä toimii mun silmiin parhaiten.
Toimii sarjana ja varmasti myös cd:n kansina. Sävyistä tykkään. Tuo eka kuva toimii kyllä yksittäisenäkin kuvana.
Ei kannata yleistää yhden kommentin perusteella, eihän tuo nyt noin ole... vaikka kuukauden olisi ollutkin, niin ei se silti olisi foorumista koko totuus Kuvat esittävät aika selvästi minusta, mutta mitä rakennuksen lisäksi, ei selviä vain kuvista, eli millaiseen CD:hen ne tulevat ja kuinka ilmaisullaan tukevat tuotetta/musaa.. Esiintyjiä tai jotain viitettä itse musiikkiin olisi kaivannut, tai jos kyseessä on pelinkannet, niin sitä jotenkin esiin? Rajaukset mielenkiintoisia ja värit loivia, suorastaan erikoisen loivia, ei silti mitenkaan huonoa.. Sarjana varsinkin sopivat yhteen. Eli ilmaisun tavoitteet CD-levy maininnasta huolimatta ei selvinnyt minulle, mutta eihän se tarkoita, että kuvat olisi huonoja tms. Puhtaasti muotoina ja sisällöltään minulle toimii vain kuva 1. muut liian tyhjiä ja viimeinen on jo melko ankea, niin ympäristön kuin kuvan käännön kanssa taustalla on sellaista likaisenharmaata joka kielii puhkipalaneen muuttamisesta harmaaksi.
Oikeassa olet puhkipalamisen suhteen. Minun etiikassani sen saa tarvittaessa sävyttää. Mutta "oikeasti" se näyttäisi kai suunnilleen tältä: Onhan siinä nyt vähän enemmän ytyä, joo.
Koska kyseessä oli privaatti projekti, poistin oikean nimen. Sen voin paljastaa, että kyseessä on ko. henkilön kotitalo. vihkon kansi takaflipari
No nyt rupeaa näyttämään siltä kuin juoni kulkee ja tuo kotitalo menee hyvänä perustana näihin kuviin itse levyssä, kun/jos levyntekijä haluaa sitä korostaa. Ihan toimivaa on. (niin ja saahan sitä sävytellä mitä vaan niin kuin tahtoo, toki, tuo oli vaan mun havainto