Missäköhän voisi ilmaista tukensa ulkoministeri Kanervalle? Kaikki yhteydet joita olen koittanut ovat jostain syystä tukossa. Mulle riittää jo tämä lehdistön oman häntänsä nosto, aika liki on että peruutan HS:n ja lopetan iltapäivälehtien lukemisen.
Vs: Tukea Ikelle Samaa mieltä oon. Ihan turhaa hössötystä. Toki Hesarin tilausta ei tarvi peruttaa kun sitä ei muutenkaan tule.
Vs: Tukea Ikelle Tuntuu kyllä omituiselta että tämän viikonlopun (ja oikeastaan koko viikon) lehtien internetuutisten palstat olisi voinut nimetä uutisten sijaan nimellä kanervat. Iltalehdellä oli tänään päivällä kotimaan uutisissa 17 ensimmäisestä uutisesta 6 kpl normaaleja tapahtumia ja 11 kpl Kanervaa koskevia "uutisia". Eikä hesarillakaan tunnu olevan muuta tekemistä kuin kääntää oma yleensä virallisen tuntuinen uutisointi lähemmäs 7-päivää ja hymy-lehden tasoa. Harmillista kieltämättä.
Vs: Tukea Ikelle [QUOTE> [/QUOTE] <SIZE size="60"]Lainaus:http://www.uusisuomi.fi/blogit/niklasherlin/turun-sanomisia</SIZE>
Vs: Tukea Ikelle Naurettavaa että joku tissimalli lähtee hakemaan julkisuutta ja rahaa tällaisella jutulla ja sitten koittaa peruutella koko hommaa, Susan Ruususen mallin mukaan tietty. Nyt mietitään jo uutta ulkoministeriä ja eroa... Mikä tässä se pahin moka oli? Toisten naisten vonkaaminen pitäis olla ihan henilökohtainen tai korkeintaan perheen laajuinen asia. Työpuhelimen käytöstä muihin asioihin olis kiva saada laajempikin tilasti kansanedustajien ja ministerien keskuudesta. Viestien kieltäminen alussa oli varmaankin huonon lisäksi ainoa, mitä itse pidän huonona ratkaisuna..
Vs: Tukea Ikelle Joo, Ikehän tässä uhri on. Ja jos mietitään, että työpuhelimesta 200 viestiä, niin eikö se ole jotain 13 euroa kustannuksia. Kyllä on meillä uutiset vähissä, kun tämä vielä kiinnostaa ja tyhmiähän ne ovat ne lukijat, jotka noita lehtiä ostaa.
Vs: Tukea Ikelle Totta. Uutisoini on sopulilauman tason mukaista. Toisaalta, olisko lukijoillakin joku osuus.... Sitten on se juttu, että ministerin pitäisi olla luotettava ja vastuuntuntoinen. Jos mulkku vie miestä minne sattuu jo Pohjois-Suomen matkalla, niin mites sitten kun pitäisi oikein ulkomailla matkustella? Tukiaisia pahempiakin miinoja saattaa tienvarsilla olla....
Vs: Tukea Ikelle Soonniinku ihassama mihimmulkku miestä vie, niinnkaua kunnei rikota lakia. Jokaisella on oikeus yksityielämäänki!
Vs: Tukea Ikelle Yöllä (jolloin nuo lehdistön mukaan on lähetetty) tuo ei varmaan ole sinunkaan veromarkoistasi pois laskettavissa. Voithan toki itse laskea kauanko keskimääräisen viestin lähettäminen vie aikaa, kertoa sen kahdellasadalla, ja sen jälkeen väittää ajan olevan poissa ulkoministerin tehtävien hoidosta muutaman viikon ajalta. Suhteellisuudentajullakin on sijansa...
Vs: Tukea Ikelle Tarjoudun maksamaan Iken tekstiviestit sillä ehdolla että media lopettaisi jauhamisen tästä shitistä. EDIT: Tai sanotaan, että ei olisi homma ainakaan tuosta veronmaksajien rahoista kiinni sitten. Eipä taida kyllä (ainakaan enää) olla muutenkaan.
Vs: Tukea Ikelle Hyvä Frank, mä voisin puolestani maksaa yhden "journalistin" matkan takaisin Virosta Suomeen, jollei tarvitsisi aamulla lukea uutisia Ikestä.
Vs: Tukea Ikelle Näyttää siltä että tukemme Ikelle on myöhässä. Vapaa lehdistö on jo konkreettisten tietojen edeltä löytänyt tulevan totuuden...
Vs: Tukea Ikelle Kyse ei ole ajan hinnasta, vaan siitä että Ikelläkin on vain 24h/vrk. Veronmaksajakaan ei voi ostaa ulkoministerille lisätunteja.
Vs: Tukea Ikelle Joskus maailmassa vaadittiin, että ministerillä on oltava "taito, kyky ja koeteltu kansalaiskunto" P.o. ministeri on osoitautunut erityisen taitamattomaksi, kykyäkään ei ole suuremmin ollut ainakaan naisten iskemiseen, vaikka yritystä löytyykin vaikka kuinka, ja senpä vuoksi kansalaiskuntokin on tainnut jäädä punnitsematta..... Mutta, tosi on, sopulien narskutusta on kyllä ollut jo riittävästi. Kun yrityksestäkin nousee tämmöinen mehku, niin mikähän veisuu olisi seuranut, jos Ikeä olisi oikein onnanut? Raastuvan kautta Vanhasen malliin?
Vs: Tukea Ikelle Vielähän ei kai ole todistettu että varsinaista yritystä olisi ollut, mutta tiistaina-keskiviikkona sen kai näemme. Ei sekään yllätys olisi tietenkään... mutta voihan viesteissä olla kyse muustakin kuin pyrkimyksestä todelliseen "fyysiseen kanssakäymiseen".
Vs: Tukea Ikelle http://www.aretalogia.com/kansakunta/ukk.gif ylläpitoedit: Muutin linkiksi, koska ei ymmärtääkseni ole esittäjän ottama kuva, vai onko? Sitten palautan jos on. Perushenki on edelleen, ettei kuvana esitetä muiden tekijänoikeudellista materiaalia. JPu