Pitkään aikaan ei ole kuulunut mitään Alhoslabista. Siellä on lojunut yksi E6-Super8-filmini jo vuoden päivät. Paitsi oman filmini kohtalo, surettaa koko projektin puolesta. Jääkaapissa on vielä yksi valottamaton filmi odottamassa ja lisääkin kuvaisin, jos olisi näin hieno kehityspalvelu Suomessa. Ulkomaille lähettäminen ja purkissa itse huljuttelu ovat molemmat vähän epäkivoja vaihtoehtoja. Onko kellään tietoa Alhoslabin näkymistä?
Vs: Alhoslabin tilanne? Sivustolla on toukokuinen ilmoitus parin kuukauden tauosta. Itse olen odotellut uutisia tauon päättymisestä. Mikä on tilanne?
Vs: Alhoslabin tilanne? Selviäisiköhän asia jos sitä kysyisi suoraan itse yrittäjältä? Ko. yrityksen kotisivuilla ilmoitetut yhteystiedot: A. Alhosen Elokuvalaboratorio Eturuskonkatu 1 C 44 33720 Tampere Puhelin: 040-5916233 Sähköposti: alhonen(ät)alhoslab.fi
Vs: Alhoslabin tilanne? Sähköposteihin ei tule vastausta, ja soittaminen tuntuu (järjenvastaisesti kyllä) jotenkin tungettelevalta, mutta se on varmaan jossain vaiheessa tehtävä. Olisi nimittäin vielä käyttöä Alhoslabille, mutta eihän sinne viitsi mitään materiaaleja lähettää, kun ei ole tietoa niiden takaisin saamisesta.
Vs: Alhoslabin tilanne? Ollaanpa sitä nyt huomaavaisia... ;-) Itse voisin ajatella noin, jos jonkun numeron joutuisi vaikkapa jostakin numerotiedustelusta hankkimaan, mutta jos yrittäjä itse ilmoittaa puhelinnumeronsa julkisilla kotisivuillaan, niin voisi kyllä olettaa, että numero on ilmoitettu ihan käyttöä varten ja varsinkin, jos asia koskee juurikin sitä bisnestä jota varten ko. yritys on perustettu. Mainittu yritys kyllä näkyy ainakin vielä olevan sekä ennakkoperintä- että arvonlisäverorekisterissä, joten kyllä yritys ainakin periaatteessa on vielä toiminnassa. Tosin hieman kyllä ihmetyttää, että yrityksen kotisivuja ei ole päivitetty kuukausiin, eikä kotisivujen etusivu välttämättä aina edes avaudu… Liekö sitten laboratoriomestarilta loppunut motivaatio kesken… ???