Mitäs kaikkia konsteja on negatiivin muuttaminen vanhaksi. Naarmujen teko onistuu. Joku syövyttävä aine voi osittain toimia vaikka reunoille. Onko tämmöistä tehty ja minkälaisian menestyksin?
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Liimaa ikkunaan? Riippuu vähän mitä haluaa tehdä - vanhentaa vai tuhota?
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Jos värinegaa niin jätä suoraan auringonpaisteeseen. Jaa, Niffe ehti ensin.
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Ei mutta tämä on hyvä. Kiitos. Kokeilen kesällä viimeistään kun on taas komposti hyväs hapes.
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Diaprojektori on myös hyvä vanhentaja. Kahdeksan tuntia päivässä kahden viikon ajan ja takaan, että värit ovat muuttuneet vanhankaltaisiksi. (Testattu juttu, pidin joskus näyttelyn muutamalla diaprojektorilla kun ei ollut rahaa vedostaa ja pohjustaa kuvia muutoin tavoiteltuun kokoon.)
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Naarmuttaminen eri välinein luo erilaisen tuloksen, samoin, kummalle puolelle emulsiota sen tekee. Naarmuja voi myös täyttää, ikään kuin lapioisi ojaan hiekkaa täytteeksi. En nyt viitsi laittaa esimerkkejä, edellisestä tuli jo sen verran tyrmäävä palaute, ja tiedä vaikka seireenitkin heräisivät laulamaan. Olen myös käyttänyt mustia kumipohjia kengässä negoja hieroessa Vesiliukoinen tussi erilaisin laimennoksin jne... Mielikuvitusta peliin. Kokemusta vain mustavalkonegojen kanssa. Kapa
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Jaapa. Taidan tietää mitä kuvaa kapa tarkoittaa. Itse tiedustelin tekotapaa enkä ihan tyytyväinen ollut tulokseen. Ai se oli tyrmäävää. Aina kannattaa laittaa esimerkkejä silti. Ei kulaan ole seppä syntyessään eikä aina kommentoinneissakaan. Ja mä tiedän että sä Kapa olet näitä tehnyt aikoinaan ja vieläkin mutta digille. Itellä on kyse mustavalkonegasta joten väri haalistumisia minä en tartte. Silti niistä kannattaa tähän ketjuun kommwntoida. Voi olla jollekkin apua.
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Minkähänmoisia naarmuja sais kuvaan aikaan kun kirkasta filminpätkää naarmuttais ja laittaisi sen vedostuksen yhteydessä kunnollisen negan päälle?
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Joo hyvin onnistuu skannaus kahden negan läpi kun kerran vahingossa tuli kokeiltua.
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Varmasti erinlaiset kemikaalit tekee eri tyylistä jälkeä. Niitä sivelemällä ja/tai roiskuttamalla pisaroita vois kokeilla. Pitää varmaan tehdä hyvä reseptivihko itelle heti alusta pitäen että voi toistaa saman menetelmän jos joku onnistuu mainiosti. Tulee noita kakkosruutuja kuvattua aina niin sitä materiaalia tahtoo kyllä olla mistä voi testata. Pitää aina yhden alkuperäisen tallella tietty.
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Koitas tätä: https://www.lomography.com/magazine/284615-brigette-bloom-talks-float-on-film-soaking
Vs: Negatiivin muuttaminen vanhaksi Tässä lisää värifilkan lilluttelua, tällä kertaa aftershavessa. http://coolgirlsshootfilm.tumblr.com/post/129145443650