ja Ite tykkään tosta mv:stä (yllätysyllätys...) vaan irtokäsi on vähän harmillinen. Tykkään siltikin ja otan uusiksi ilman sitä. Jotain muuta kuin mustaa päälle. Toisaalta, taidankin tehdä tämän studiovaloilla niin saan takaa irrotettua mustankin hihan... Saa sanoa. ps. polaroideja molemmat, kiitokset wrc:lle
Vs: Alasävyharjoitus rätin kanssa Mä olisin käyttänyt sen "ylimääräisen tuuman" toisella tavalla. Mutta mä oon mä ja sä oot sä.
Vs: Alasävyharjoitus rätin kanssa Värillisessä on neito haudattu elävältä epätoivon suohon. Siis mainiota dramatiikkaa, inhorealismia ja brutaaliutta. Mustavalkoisessa taas kaikki edellämainittu on vain päälleliimattu esteettinen koriste. ...Mistä taas voi arvella, että ensimmäisen luomat mielikuvat eivät kenties ole ihan loppuun asti tarkoituksellisia.
Vs: Alasävyharjoitus rätin kanssa Bussilla ku ajelee, vilahtelee katukuvassa se nainen, jonka kasvot on sirpaloituneet. Toinen silmä selvästi alempana kuin toinen. Olen tuijotellut tuota ohi lipuen jopa niin intensiivisesti, jotta en muista mitä se juliste mainosti, mistä varoitteli tai kertoi. Tässä jään kattelemaan vähän samalla tavalla. Ihan mielenkiintoinen kokeilu.
Vs: Alasävyharjoitus rätin kanssa Ei tää kokeilu ole vaan harjoitus . Rättijuttuja olen nääs tehny ennenki. Mvuori, mä oon tällä hetkellä, tai ollu jo aika kauanki, sellasessa hiljaisen melankoliseen taipuvaisena kuvaamisessani. Mä hyvin harvoin ajattelen (valitettavasti), kun kuvaan. Jälkeenpäin sitten löydän kuvista sitä sun tätä. Sun arviosi ei mene yhtään väärin. Kiitoksia kommenteista.
Vs: Alasävyharjoitus rätin kanssa MV parempi, mielipide joka ei varmaankaan tule yllätyksenä, en osaa eritellä miksi näin on, se on vaan jotenkin, parempi.