Vs: Hautausmaan joulu Koirien vienti hautausmaalle ei ole millään muotoa suotavaa. Kytkemättömänä ei varsinkaan sitä saa tehdä. Kytkettynäkin se aiheuttaa paheksuntaa ja joidenkin mielestä se on hautausmaan häpäisyä. Vika kuva on mukava. Rajaisin sitä hiukan.
Vs: Hautausmaan joulu En itse veisi koiraa hautausmaalle, mutta suon sen tosille. En tunne ekan kuva henkilöitä.
Vs: Hautausmaan joulu OT: Muutaman koiran kokemuksen, tällä hetkellä parin koiran, perusteella en soisi sitä toisillekaan ainakaan noin puolelle koiran omistajista. Uroskoirallehan pystyssä olevilla kivillä ei ole kuin yksi tarkoitus.
Vs: Hautausmaan joulu Tietenkin omistajista kiinni. Toin myös sen näkemyksen johonka ei hyvä omistajakaan voi vaikuttaa on se että koira aiheuttaa paheksuntaa vaikka olisi kuinka siivosti. Sekin asia on omistjasta kiinni haluaako sellaista aiheuttaa.
Vs: Hautausmaan joulu Taikka yhtälailla potentiaalisesta paheksujasta on kiinni että haluaako tuollaista asiaa paheksua. Koirien mukanapito (ei ulkoilutus tai tarpeidenteko) hautasumaalla on kuitenkin lain sallima asia.
Vs: Hautausmaan joulu Ainakin meilläpäin on kieltomerkit koirille hautausmaiden reunoilla. Hyvä niin.
Vs: Hautausmaan joulu Haluan kertoa että koira-asia ei minulle ole mikään paheksunnan asia. Minua se ei haittaa. Olen asiasta tietoinen ja kuullut paljon keskustelua näistä jutuista. Ehkä Jari halusi juuri siksi julkaista kuvan tai sitten hän ei tiennyt tuosta seikasta mitään. Koiran omistajan kannattaa miettiä käykö koiran kanssa hautuumaalla just jouluna jolloin ihan varmasti saa paheksuntaa vai joskus muulloin jolloin ei välttämättä kukaan edes huomaa.
Vs: Hautausmaan joulu Niillä ei ole minkäänlaista lainvoimaa, tai oikeastaan ovat kokonaan laittomia, sillä kiellon pitää perustua lakiin ja tuo ei perustu. Hautasmaa on julkinen paikka, jossa koiran kiinnipito kaupunkialueella on vaatimus, mutta ettei koiran kanssa saisi kulkea esim alueen läpi on aika omituista. Ihan vapaasti saa paheksua ja katsoa kieroonkin, ei kuitenkaan tarvitse välittää
Vs: Hautausmaan joulu No hieno homma sittenkin. Hankin koiran kolme vuotta sitten ja kun ajelin sen kanssa polkupyörällä niin kyllä tuli jotakuinkin ikävä fiilis kun näin aina sekä pyöräilykiellon ja koirakiellon hautuumaitten porteilla. Kaiken huippu olisi jos koiran osallistumisesta läheisensä hautaukseen tulisi joltain älypäältä sanomista. Toisaalta ihan sama jos ei pääsisi myöhemminkään sinne. ed. Sen ymmärrän kymmenen kertaa paremmin kun sanotaan ettei eläinten hautuumailla suositella kristillisiä symboleja haudoilla. Se voi olla rienausta jollekulle ihan eri tavalla, sillä ei eläin todellakaan voi tunnustaa ihmisten aatteita. <SIZE size="1"]ed2. Toisaalta mielenkiintoinen yhtymäkohta vauvojen kastamiskäytäntöön.</SIZE>
Vs: Hautausmaan joulu Luulisi, että koiraa ottaa enemmän pannuun, koska se ei pääse ruokakauppaan. Siihen kieltoon kai on olemassa oikein laki. Opaskoira tietty pääsee sinne, missä isäntä sitä tarvitsee.