Vs: Lasillinen punaista. En juo viinejä, joten minun lienee helpompi suhtautua muuten kuin tunteella tuohon kuvaan;-) Eikö nuo punaiset pallot sotke hieman tuon viinilasin olemusta, hyppäävät vähän kuin väärin perustein mukaan viinilasin kohdalla? Olut lasissa olisi enemmän elämää, tämä hieman tylsä, ehkä kuohari olisi elävämpi?
Vs: Lasillinen punaista. Outo päätelmä muiden suhtautumisesta tunteella kuvaan, oletetun juomismieltymyksen perusteella, mistähän ihmeestä sellaista sait päähäsi, mitä muut juo? Varsin yleisesti kuvaa olisi hyvä arvioida kuvana, ei niinkään sen perusteella mitä tykkää sen aiheesta. Tai voi toki arvioida, niin kuin teitkin, mutta et anna silloin kovin hyvää kuvaa käsityksestäsi "asioiden arvioimisen" suhteen, hyvin subjektiivinen näkökulma, objektiivinen olisi paremmin itsesi ulkopuolelle jotakin antava..
Vs: Lasillinen punaista. Lähestyttävä, antava, notkeahko, pirskahtelevakin. Annan 5 tähteä dokattavuudesta. V-MS
Vs: Lasillinen punaista. Kuvakulma sopii ehkä paremmin hajuvedelle. Siinä vaiheessa kun viinilasia katsotaan tuosta kuvakulmasta ollaan jo juomisongelman puolella. Poski on jo pöytää vasten Onko lasissa ihan punkkua vai ollaanko mehulinjalla? Kunnon punkku ei juuri valo läpi päästä. Jos haluaa heijastumista eroon voisi kokeilla leikata paperista lasin taakse piiloon jäävän lasin muotoisen lätkän mihin sopivasti valoa niin saa juoman valoisuutta vähän säädettyä.
Vs: Lasillinen punaista. Kyllä siinä ihan punkkua on, olikohan Luna Negra merkkistä. Minun mielestäni heijastukset tekevät kuvasta elävämmän, mikä sopii tähän pikkujouluaikaan tai ei ne ainakaan häiritse. Markku55:n kanssa olen samaa mieltä siitä, että kuohari kuplineen ja bokehpallurat sopisi vielä paremmin yhteen, mutta kun sattui nyt olemaan punkkua lasissa ja samaan aikaan testasin toimiiko jouluvalot niin siitä tämä kuvaidea sitten syntyi .
Vs: Lasillinen punaista. Ohhoh...nyt arvostellaan jo arvostelijaa, vaikka ei ole edes omasta kuvastasi kyse? Oletko koskaan miettinyt miksi hymiöt yleensä on olemassa, minä koen niistä olevan apua silloin kun pitäisi muuten sanoa: vitsi, vitsi Ensimmäistä lausettani lukuunottamatta muu teksti oli sitä arviointia - eikös.
Vs: Lasillinen punaista. Ei hymiöillä voi kumota kovin montaakaan lausumaa, olisi parempi olla arvioimatta muiden tapoja ja tottumuksia edes vitsinä. Keskimmäisen lauseesi ymmärrän arvioina, mutta viimeinen taas on oma mielipiteesi juomisesta ylipäätään, eikä liity punaviinilasin kuvaamiseen tai sitä esittävään kuvaan millään tavalla. Ehdotus kuvauskohteen vaihtamiseksi on outo tapa arvioida kuvaa, varsinainen nollaus.. Vähän kun sanoisi, että Urho Kekkosta esittävä kuva ei oikein toimi, koska Sylvistä olisi saanut miellyttävämmän kuvan? Kysymys on punaviinilasillisen arvioinnista, eikä kuoharin, kaakaon tai lihapullien jos niistä vielä enemmän tykkäisit...
Vs: Lasillinen punaista. Empä osaa muuta sanoa, kuin että toivottavasti sun oma elämäsi ei ole noin vakavaa.