Onpa jännitettä kuvassa. Todella huikea kuvakulma ja jäntevän komia/kauniit ihmiset vielä kuvassa joiden dynaaminen voima kaareutuu kuvaan hienosti. Tekninen toteutus mustavalkoisena toteutuksessa toimii todella komiasti. Voimakas kuva.
Täs on pätkästy elimet väärästä kohtaa, käsi vielä menettelee, mutta nilkka jo tökähtää aika reilusti. Tuo polven ylimeno on siinä ja siinä, saisi olla kokonaankin. Valoisuutta olisin myös hiukan ylöspäin kääntänyt, nyt tuo latistaa kuvaa tuo keskiosan valottomuus. Vinjentistä diggaan. Lyhyt yhteenveto, on laajempaa ja aukko lisää.
Kiitoksia kommenteista! Erityisesti mukavaa, kun Eme piti Itse olen täysin eri mieltä siitä tarvitseeko tällainen kuva tilaa ja saako raajoja katkoa. Jos olisin kuvannut niin, että yläreunan polvi ja jalkaterä kokonaisuudessaan mahtuisi vasemmalta kuvaan, tarvitsisi oikelta mahtua kädenkin. Jos olisin kuvannut niin, että mikään raaja ei katkea, kuvan jännite katoaisi ja se olisi heti tylsä, liian tavanomainen ja hetken dramatiikka, nosto ja ääriasento ei olisi voimakas. Toki on dokumentaarisempaa kuvat kohteet kokonaisena, mutta minusta ei ollenkaan välttämätöntä. Kuvasin myös kokonaista asentoa, eri suunista, useita nostoja, mutta ne ovat vain dokumenttikuvia, vähemmän kiinnostavia. ps. Mitä muuten tarkoittaa jäsenien vääränlainen katkaisu? Yleensä katkaisun mielletään olevan vääränlainen kun se osuu nivelen kohdalle. Tässä ei ole katkottu nivelistä. Jos olisin rajannut vielä tiukemmin, olisi kuva jo liian ahdas minusta. Rajaus on tässä kuvassa tehty kameralla, mutta yhtään en tiukempana näkisi olevan etua, mutta ei väljempänäkään, kaikki oleelinen näkyy. Niin ja älkää ottako puolusteluna, mielipiteet ovat kaikki arvokkaita, eikä oikeaa kai ole olemassakaan. Mukavaa vaan kun erilaisia näkemyksiä löytyy
Se sellainen katkaisu ettei mielytä mun silmää, sellainen katkaisu se Mä oisin kuvannut alempaa, ihan kyykystä, ja laajempaa.
Mun mielestä tässä nyt noilla ruumiilla ja jäsenillä tietyllä tapaa koetetaan rajata kuva eli kehystää. Tälläinen kuva vaatii varmasti vinjetoinnin lisäämistä ja myös tummat reunat kun vaalia tulee vastaan niin fiilis välittyy liian terävästi katsojaan. No ainahan voidaan kuva ottaa paremmin tai tehdä, mutta sen voi huomenna tehdä.
Jotenki minusta tuntuu että enempi jäseniä poikki oikeelta ja koipi kokonaan kuvaan, vois olla ehkä tuolleen entiä...
No vähän niiku tonnepäin, tuo vaan olis kaivannut sen että se kuvattais toiselta puolelta Kyllä tässä mv-toimii ja kakkonen on jo parempi.
Pelleilyksihän tällainen spekulointi menee mut spekuloidaan vaan, jos mimmin olis kääntänyt niin ettei sen pää jais ukon pään taakse