Onko jollakulla tietoa tai peräti kokemusta, saako Manfroton jalustoihin varaosia mitenkään? Itseltä prakasi keskitolpan lukitusvipu ja nyt tolppa hölkkyy alimmassa asennossaankin. Kiilasin hammastikuilla sen, ei hölky enää. Hankala vaan säätää. Jalusta on melko rimpula-pään vehjes, 393-H. Oli vaan melkosta jumppaa purkaa ja kasata härpäke.
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Ohje 1: Kirjoita hakukoneelle esimerkiksi "Manfrotto varaosat". Jos et jaksa koluta vastauksia, niin tuolta saattaisi löytyä apua: http://www.turascandinavia.com/fi/customer-service/service-and-warranty-issues/manfrotto-service Kapa
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Kiitokset neuvosta Kapa! Minäpä olen yhteyksissä sinne sitten.
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Tilasin joskus muistaakseni Englannista yhden lukitusvivun, olikohan niinkin eksoottinen paikka kuin https://www.manfrottospares.com/ Kallis oli tietysti suhteessa jalustan hintaan, mutta ei siinä muu auta jos meinaa saada vehkeen takaisin käyttökuntoon.
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Manfrotto:n (kuin myös Gitzo:nkin) kotisivuilta löytyy tuotteiden varaosaluettelot, joista taas löytyy varaosanumerot, mikä taas helpottaa omalta osaltaan varaosien hankintaa.
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Kannattaako samanlaista tietoa lykätä? Varmaan kysyjä on lukutaitoinen ja ymmärtää kerrastakin. Kapa
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Pahoitteluni infoähkyn tuottamisesta. Voisinkohan kuitata virheeni omilla sanoillasi:
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Joo, minulle tuli ainakin jo selväksi millain homma etenee. Sen puolesta kaikki selvää. Tämmösestä vitkuttimesta kuin jalusta, ei ole vaan tottunut kuvittelemaan muuta, kuin että sitä käytetään. Yllätys oli, että tarvitaan varaosiakin, eikä mulla ole vaan tullut mieleenkään tutkia markkinoita siltä kantilta,
Vs: Manfrottoon, saako niihin varaosia? Scandinaviaphotosta oon pari kertaa tilannut 055:n osia. Hyvin toimii.
Minä sain muutama vuosi sitten tilattua Telefoton kautta. Manfroton sivuilta löysin räjäyhdyskuvia joista osanumero selvisi.