Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Akkujen osto ulkomailta, ei mahdollisesti toimiteta Suomeen

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana kelaaj, 3 Syyskuu 2016.

    Hieman katselin Ebaysta ja Amazonista Fujiin akkuja. Lähes kaikissa oli ettei mahdollisesti postiteta Suomeen.
    Onko niin että ne mahdollisesti luokitellaan vaarallisiksi kuljetettaviksi vai mistä on kyse?

    http://www.ebay.com/itm/Wasabi-Power-Battery-2-Pack-and-Charger-for-Fujifilm-NP-W126-and-Fuji-FinePix-/182237707931?hash=item2a6e36be9b:g:fQoAAOSw6n5Xqqpc

    http://www.ebay.de/itm/2x-Patona-Premium-AKKU-1140mAh-NP-W126-DUAL-Doppel-Ladegeraet-fuer-FUJI-KAMERA-/371587063791
     
  1. Johannes

    Johannes Well-Known Member

    2 346
    302
    83
    Vs: Akkujen osto ulkomailta, ei mahdollisesti toimiteta Suomeen

    Esimerkkitapauksissasi on kyse siitä, että myyjä ei ole määritellyt lähetystapaa Suomeen mutta ei myöskään sulkenut pois mahdollisuutta. Kysymällä selviää. Onhan Saksan eBayssa paljon edullisesti Suomeenkin toimittavia myyjiä.
     
  2. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Akkujen osto ulkomailta, ei mahdollisesti toimiteta Suomeen

    Tuolta olen hommannut akkuja. Hyvin on toiminut:

    www.batteryupgrade.com

    Kapa
     
  3. Aladdin

    Aladdin Member

    86
    19
    8
    Vs: Akkujen osto ulkomailta, ei mahdollisesti toimiteta Suomeen

    Tilasin Kiinasta auton T10-kantaisia pieniä led-polttimoita ja toimittajalta tuli ilmoitus toimitustavan muutoksesta, koska eivät olleet läpäisseet tullin turvatarkastusta.

    "We’re writing to inform you that the package RI...CN from your order has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services. "

    Tuosta päätellen käytäntö on tiukentunut; itse en tilaisi, kun ei tiedä tulevatko perille ja jos niin koska.

    Saa nähdä, kuinka minun hämmästyttävillä ominaisuuksilla varustetuille polttimoilleni käy...