Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ajellut karvat

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 27 Kesäkuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Ajellut karvat

Tuota edelsi Quiquernin kirjoitus ketjuuni: että onko pedofiilis. Joku viitseliäs saa sen sieltä etsiä jos haluaa:D

1. zenig

zenig Member

997
    0
    16

toki saa ja pitääkin sanoa negatiivisesti. Mut sit mielellään voi antaa ihan rakentavaa palautetta, ei pelkkää kuittailua.

noi "allekirjoitukseen kirjoitetut jutut" on lähes suoria lainauksia sulta (vähän lyhennettyinä, muuten ei mahdu toho sigiin). Mistään vainosta ei ole kysymys, sä sätit niin raivolla kaikkia, että pelkkä vastailu riittää.

vaikka olisinkin iso mies, ni tuskin mä ketään turpaan vetäsin. Sivari pidättäytyy väkivallasta, nääs. Etkä sä edes onnistu vituttamaan mua siinä määrin, että olisin ees raivoissani.

2. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Siis kyse ei olekaan enään faktasta tai lainkirjaimesta ... siis nyt olemme takasin lähtökuopissa.

OT: mitä saadaan aikaiseksi kun yhdistää loanheiton ja paheksunnan samaan virkeeseen?

3. Vs: Ajellut karvat

Siis en usko että harastamaasi vainoa ja siihen käytämääsi vaivaa kykenee terve ihminen tekemään ilman suurta raivoa.
    Joka paikassa kirjoitamassa lapselisen typeriä kuitailuita perääni ja tuota täysin viatonta merkityksetöntä uimarijutuakin olet tyrkyttänyt useaeissa paikoissa.
    Montakohan yksäriä ylläpito on saanut sinulta minun bannaus vaatimuksella sisälettynä:D

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Niitä voi kyllä ihminen vain ihmetellä. Yleensä sellaiset mietelauseet kuvaavat jotain henkilöä elävöittävää prinsiippiä tai nostavat hänen esikuvansa kirkkaan ajatuksen muidenkin ohjenuoraksi. Jokatapauksessa niillä yleensä pyritään nostamaan allekirjoittajan profiilia, eikä esittämään itseä pakkomielteisenä vainoajana.

Ei olisi liioiteltua kieltää muiden foorumin asiakkaiden lainausten käyttämistä omissa allekirjoituksissa.

5. Vs: Ajellut karvat

Muilla valokuvaus foorumeilla tuolaisten käyttäminen on jo säänöissä kielletty.
    No jokaisella on omat mörkönsä, mutta olen kyllä hieman ihmeissäni ollut että foorumeilla salitaan jonkun häiriintyneen osalistuminen lähes pelkästään jonkun vainoamiseen.

6. zenig

zenig Member

997
    0
    16

älä sitten, niin uskomatonta kuin se onkin, vapaa-aika ja kohtuullisen nopeat näppäinsormet saavat paljon aikaan. Vaivaa tämmönen ajanviete ei juurikaan vaadi, raivoa siihen ei sisälly yhtään. Huvittuneisuutta kylläkin.

tasan nolla. Mä kannatan vapaata sanaa henkeen ja vereen, ei ketään pidä bannattavan pelkästään typerien kommenttien vuoksi.

entäs silloin, kun muut asiakkaat kohdistavat sanansa käyttäjään, jonka allekirjoitus on kyseessä? Onko Sirénillä tekijänoikeus minusta kirjoittamiinsa halveeraaviin teksteihin? Enkö saa lainata näitä vapaasti, edes ei-kauppallisesti?

7. Vs: Ajellut karvat

kirjoituksestasi käyvästä asenteesta ja sisälöstä käy selville että kaikki ei ole hyvin:(

8. zenig

zenig Member

997
    0
    16

kui, unohdinko hymiöt? :D

sä oot varsin huono ihmistuntija, noinniinkuin ihmiseks, joka on ollut ihmisten kanssa tekemisissä koko ikänsä.

meneeköhän lukkoon ennen kuudetta sivua..?

9. Vs: Ajellut karvat

Häiriintyneet olen oppinut eroittamaan joukosta jo enen kuin synyit.
    Mutta pitää tehdä välillä kuvia, joten antaa olla, sait jo enemän huomio minulta kuin ikinä ansaitset.

10. JB

JB

346
    0
    0

Olen vähän myöhässä tämän keskustelun osalta, mutta jäi tuo häiritsemään, koska en näe kuvassa passia.

Ja mitä kainaloihin tulee, niin onhan tämä

http://jarisiren.1g.fi/kuvat/People/Kata028.JPG/full

selkeesti ansiokkaampi tulkinta, kyllä, metrikaupalla...

11. Vs: Ajellut karvat

Ai sitä kaivetaan kolmenvuoden takaisia studio treenejä esille:D
    Sinäkin joka ainakin näytät aikuiselta mieheltä:D
    Mikä glovni:D

12. JB

JB

346
    0
    0

...mitä? Tosissasko olet? Ja mistä päättelit että en pitänyt sun kainalotreenistä? Minähän kehuin sitä. Ja kyllä sinä olet kolmevuotta sitten ottanut hienojakin kuvia, jos et tuota sellaisena itse pidä (kai sillä joku arvo on kun esille olet pistänyt ja jättänyt). Paljon enemmän sinun galleriassasi on hienoja kuvia kuin minulla kuvia ylipäätään.

Mutta sen kyllä sanon suoraan ja kriittisesti, ettei sinusta ole aikuisuuden mittapuuksi tai arvioijaksi. Ei sitten yhtään.

13. Vs: Ajellut karvat

No ei varmasti:D

14. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Hieno ketju.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.