Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ajellut karvat

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 27 Kesäkuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    Vs: Ajellut karvat

säälit, miksi?

mä en uhoa, enkä pelkää varjoja. Karate tai bodaaminen ei juuri kiinnosta, sanan säilä voittaa teräksisen. Jos ei, ni mul on nopeet jalat.

mä en inise mitään, kuhan annan palautetta sun egoistiselle tuittuilulles ja loanheitolle.

2. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Inisemisen ja loanheiton väliltä valitsit sitten loanheiton... ei huono valinta ollenkaan.

3. Vs: Ajellut karvat

Foorumista on tulossa jarin yksityinen v****u väline. Jokapaikan asiantuntija äänessä joka ketjussa aukomassa päätään vähän jokaiselle....  moderaattorit hoi!

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Ei täällä montaa Jarin viestiä peräkkäin ole.....

5. zenig

zenig Member

997
    0
    16

lapsiin sekaantuminen tokikin on paheksuttavaa. Tosin, minkäs sitä vieteilleen mahtaa.

ei, ei se ollut se paha asia, vaan se, että moisista asioista vihjaillaan muiden kuva-topiceissa, on pahasta. Silloin mennään henkilökohtaisuuksiin kuvien sijasta. Kateudesta, ehkä? En tiedä.

mitäs lokaa mä olen nyt heittänyt? Jari boostailee egoaan liittämällä 1g- ja kuvatoimistolinkkejään harva se päivä topicceihin, mihin ne eivät suinkaan kuulu. Tämän lisäksi hän toitottaa kuinka hänen kymmenet "teknisesti kunnossa" olevat kuvansa ovat "laatu aikakauslehtien sivuilla", ja postailee myyntihintoja.

faktojen toteaminen ei ole loanheittoa, eikä edes ininää.

6. Vs: Ajellut karvat

Jaa on päästy vanhainkodin titokoneelle?
    Lähdes nyt siitä suorittamaan yhteiskuntavelvolisuuttas.

7. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Niin, turha sitä on ruikuttaa jos joku pystyy asian todentamaan faktaksi - kestä tosiasiat kuin mies :) ei se kirpaise kun kerran ja sitten sen voi unohtaa.

8. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Oliko tämä loanheittoa vai fakta :)

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hieno homma, että KUVANI on saanut keskustelua aikaan.
    Tämä on valokuvaterapiaa.
    T Jukka

10. zenig

zenig Member

997
    0
    16

mä olen palvelukeskuksessa töissä, en vanhainkodissa (se on tuolla yläkerrassa, sekin oikeestaan hoito-osasto).

mulla on toimistohommia ja luentojen pyörittelyä enimmäkseen. Nyt kesällä on niin hiljasta, että tulee istuttua toimiston päätteellä tai luettua jotain kirjaa, siis suoritan tässä kokoajan ;D

11. zenig

zenig Member

997
    0
    16

nyt meni kyllä vähän huti, mitkä tosiasiat mun pitää kestää? Vai jonkun muun?

Suomen lain mukaan fakta. Tietysti lakeja saa henkilökohtaisien moraalikäsitystensä mukaan noudattaa miten tahtoo, mutta siitä saatetaan rangaista.

12. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Suora horisontti vaatii usein tuekseen vinoa tekstiä :)

13. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Niin, ja voit halutessasi todentaa asian kaivamalla sen kohdan esiin jossa joku puhuu ensimäisen kerran yksiselitteisesti laissa kieltystä aktiviteestiä.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mitä suurimmassa määrin....  kahdeksannella kymmenellä mennään jo viestimäärissä :)  Monen elämää on ehtinyt jo helpottaa avautuminen kuvasi ketjussa.

15. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Kannataa keskittyä omaan helpotukseen vielä kun voi - kiikustuolissa se on sitten jo vaikeampaa.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jep, ei tässä tarvitsekaan itse näköjään rähistä, osaavat ne muutkin.
    Pitää alkaa käyttää tätä samaa terapiaa normaaliopetuksessa.
    Oletko kokeillut itse luokallesi?
    T Jukka

17. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jari jää kohta kakkoseksi siinä, että kuva herättää keskustelua :)
    T Jukka

18. zenig

zenig Member

997
    0
    16

yksiselitteisesti ei taida täällä puhua kukaan, vihjailutkin ovat kyllä aivan riittävän paheksuttavia:

tämä siis Quiquernin topicista.

19. Vs: Ajellut karvat

Syytön olen siihen että nämä vihaiset ja kateeliset kakarat ovat valineet tämän ketjun hyökäykseensä.
    Olisi kyllä tuolaisen zetorin psyykeellä varustetun miehen kirjoitaa että hänen kuvistaan ei saa sanoa negatiivisesti tai aloitaa kuukausia kestävän vainoamisen ja kirjoitaa henkilöön meneviä juttuja allekirjoitukseensa, joka taas vaan vahvistaa herran tasoa.
    Onneksi ei ole (omakuvan mukaan) iso mies, niin ei tarvi olla peloissa että tulis vetää muo pataan, kyllä toi herran suhuaminen sen verran raivokasta tuntuu olevan.

20. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

En mä sua syytäkään, eiei.
    Enkä ketään muutakaan, tämä on vain sinänsä hauska ilmiö, että juttu kulkee jo ihan muualla kuin itse kuvassa.
    T Jukka

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.