Vs: Aino & Mert Ihan jeps. Varsinkin plääkäntaivutuskuva --- varauksella pärstän puhkipalaneisuus. Myös punataustajannu on ok. Aika hyviä. Tää oli pikatuomio, toivon sääliä & armeliaisuutta... olen kiireinen ja tyhmänpuoleinen pikku kriitikko. _____________________________________________________________ Lempeydellä - Eero _____________________________________________________________ Edit: Korjattu paha virhe !!!
Vs: Aino & Mert Nuo kaksi ensimmäistä jättäisin pois. Tuollaisella vääntelyllä pitäisi sanoa jotakin enemmän tai selvemmin. Miesten kuvat pelaavat himpun paremmin, mutta koko setti vaatisi logoja ja/tai tekstejä tuekseen.
Vs: Aino & Mert Minä en jättäisi setistä pois mitään. 1 ja 2 voisi kaivata vähän toisen tyylistä muokkausta, koska valot eivät kulmia tue nyt, mutta fotari auttaa. Mikään ei tipu selvästi alle tason eikä mikään ole WAU. Hyvä settiä siis kaikin puolin.
Vs: Aino & Mert Eka kuva on erilainen, hieman abstraktimpi kuin muotokuvat yleensä. Kauniit kasvot pompsahtaa tosiaan esiin kuvasta ja se miellyttää minua. Nuo loput kuvat on enempikin sellaisia jo monta kertaa nähtyjä muotikuvausklisheitä, jos asian näin ikävästi ilmaisee. Teknisesti kaikki on kyllä hienoja. Mutta eka on ylitse muiden!