Vs: Iltajumppa Joo, Kimo näytäs omat kans! Tuo kakkoskuva on oikein hieno, siinä on liike ja rytmi, sekä tasapaino mielestäni kohdallaan. Mietin, että jos yrittäisin noita liikkeitä, niin olisin ainakin pari viikkoa lasaretissa
Vs: Iltajumppa Mä kuolisin - aika uniikki arkku pitäis veistää, jos naksahtais kakkoseen tai kolmoseen...
Vs: Iltajumppa Just oikein menee mallinohjaus, kun vanhat miehet näyttää nuorille naisille, miten pitää poseerata ... Ihana omatekemä malli sulla ...
Vs: Iltajumppa Joo, ekan liikkeen jälkeen meikäläistä sais kuolinsyyntutkija väännellä mihin asentoon vaan. Mutta itse kuvaajan aikaansaannoksista sanoisin, että kaikki otettu hieman liian ylhäältä - minun mielestä. Ekan kuvan olisin ehkä ottanut jopa vaakatasosta ylöspäin kuin alaspäin kuten nyt.
Vs: Iltajumppa Tyttö halusi kuvat pikaisesti jonnekin instagramiinja tila oli ahdas. Nousin sohvalle ') seli seli
Vs: Iltajumppa Hienot on liikkeet, jossain miliössä rekvisiitalla ja hyvällä valolla voisi tulla upeita valokuvia. Nyt liikkeiden esitelyä, hieman kotialbumimaisesti.
Vs: Iltajumppa Kyllä se on näin. Sanoinkin Ainolle että balettikamat päälle, taustat kuntoon ja valo jne. Tulisi askeleen parempia.