Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

aika siivota?

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana keija, 29 Elokuu 2005.

1. keija

keija

306
    0
    0

ja se on pölyä, ei ruostetta

2. Ompas hankala, en yhtään tajua mitä on kuvassa.

Noh, jos olisin itse kuvannut tämän, olisin yrittänyt tuoda geometrisesti samanlaiset muodot jotenkin enemmän symmetrisiksi vaaka- ja pystysuuntaisina. Toi ympyrähän (vaikka onkin suuttimen (?) keskipiste (?)), voisi olla silti siellä missä onkin mutta enemmän kohtisuorassa kuvattava pintaa nähden. Mutta määhän oonki enemmän insinööri kun taiteilija, pinnat pitää olla suorassa...

3. MInä jotenkin tykkään tästä täysin apstragdista otoksesta.

4. Mukava yksityiskohta jokapäiväisestä? kodinkoneesta tms. laitteesta. Jotenkin nykyisin alkanu enemmän ja enemmän tykkäämään näistä "arkiaiheisista" lähikuvista ja jopa makroista noiden vakio kukkanen / hyönteinen makroilujen ja lähikuvien sijaan... Vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole mutta tarjonta ylittänyt ainakin mun suodatuksen.

Lisää tällaisia ja toi blurraantunut aukko kuvan oikeassa reunassa on parempi noin kun jos kuva olisi koko alaltaan terävä saa jotenkin upottavan vaikutuksen aikaiseksi.

-B-

5. keija

keija

306
    0
    0
    kuvassa on tuon "aikasi on tullut kurja tiili" sirkkelin moottorista kuva =) kaunista tiilipölyä tässäkin, tämä itse laite on oikeasti vihreä, ei uskoisi tuota katsellessa