Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi Canvas on suomeksi kangas. Nykynettikielessähän kuuluu puhua featureista ja autofokuksista yms. joten miksi ei sitten canvaksistakin, vai pitäiskö sanoa että "canvaista".
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi yees kyl tää nykylankvitsi on niin cool - on primee, flässii, canvasia, fokusta, tripodia, exposuree, ständi-kehitystä ja kaikkee ultraa (ja ne myydään minttinä)
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi joo vai ei? ja onko jollakin tai jostakin saatavana suoria pussukoita jolla kääntökehityksen saa ilman myrkytystä? Joskus oli tmax-reversal ja joku muu, onko vielä tai vastaavaa uudistuotantoa?
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi Ollilta (hopeavedos.fi) kannattaa kysellä. Mutta varmimmin varmaa onnistuu vanhoilla tutuilla filmeillä? Mä en tiedä miten on noitten kanssa..
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi macon Dia directiä saa enää laaka koossa,muut on Finito, myös Scala.
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi Jaa, on vai? Ainakin mun käyttämäni painotalo painaa eri kankaille, joista yksi on se ns. art canvas, se on paksumpi ja taulumaisempi, mutta mä tykkään nykyään enempi polyesterikankaan jäljestä. On keveämpi materiaalina, kontrastikkaampi ja värit toistuvat paremmin. Eri painotapa, joten terävyyttäkin taitaapi löytyä enemmän.
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi Scalaa saa vielä, ainakin keskarina Nordfotosta. Varmaan joissain muissakin paikoissa on vielä varaston loppuja... Mutta tosiaan onnistuu se kääntökehitys muillakin filmeillä, tulee varmaan selvästi halvemmaksikin, jos vaan jaksaa ite tehdä.
Vs: Agfa Scala 200x Professional mustavalko DIA-filmi Minulla on vielä pakastimessa 6 rullaa Scalaa kinokoossa ja yksi 120 rulla jääkaapissa.