Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Auringonlasku, mutta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana brororn, 19 Elokuu 2010.

1. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43
    ...kuvat poistettu ja poistuttu foorumilta, kiitoksia kommenteista niitä antaneille.

All the best

2. MRB

MRB Member

238
    0
    16
    Vs: Auringonlasku, mutta

Ensimmäinen kuva toimii hyvin, hienot sävyt ja mustat puunsiluetit tuovat mielenkiintoa kuvaan. Kaksi jälkimmäistä ovat melko perinteisiä taivaskuvia, ihan kivoja, mutta eivät kovin ihmeellisiä.

3. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43

Kiitos kommenteista.

EDIT: turhat löpinät poistettu

4. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Muistelen että kerran ihmettelit mitä lisäarvoa filmin mainitseminen tuo kuvaan. Kysynpä minä sitten että mitä lisäarvoa kuviin tuo se tieto että kuvat eivät ole photoshopattuja, jopa niin että asia on kahteen kertaan mainittu? Ei minulla mitään mainintaa vastaan ole, kunhan ihmettelen logiikkaa...

5. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43

Tuon keskustelun tulos oli jotensakin että vapaasti saa ilmoitella mitä haluaa. Enhän sinänsä ole väittänyt olevani erehtymätön ja täydellinen...

Tässä nyt oli ehkä tarkoitus olla jotensakin ironinen ja kertoa että on kuva otettu ja näytetään sellaisenaan eikä sille ole tehty mitään tietoista muokkausta - eli siis nollata kaikki taiteen tekemiseksi katsottava toiminta. Kieltämättä siis logiikkani petti. Poistetaan löpinät ja tästä lähtien pannaan taas vain kolme pistettä, jos kehtaan tämän jälkeen enää kuvia laittaa...

6. Vs: Auringonlasku, mutta

.

7. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

"Logiikka" petti siinä kohti kun poistit "löpinät".

Kuvista ei mitään sanottavaa.

8. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43

Kiitos, jos ei ole kuvista sanottavaa ei varmaan ole tällaiseen ketjuunkaan mitään sanottavaa ;-).

All the best

9. brororn

brororn Active Member

434
    103
    43

Mutta tuota auringonlaskua tuosta yläkerran kattoikkunasta ei tuolla tavalla nähnyt kukaan muu kuin minä eikä sitä myöskään kuvannut ;-)

Minä olen auringonlaskuja nähnyt jopa syntymästäni noin vuodesta 1957 alkaen ja kuvannutkin 40 vuoden ajan ;-). Silti niissä on aina katsomista ja joskus kuvaamista.

All the best

10. Vs: Auringonlasku, mutta

.