Saa kritiikkiäkin antaa, mutta tää on ihan fiiliksellä tehty ja tullut täläiseksi. Joo olen kyllä kiinostunut mitä tekisit toisin.
En osaa sanoa miten tälläistä voisi parantaa tai mitä itse tekisin toisella tavalla.. Viehättää omituisuudellaan, siis ihan hyvässä mielessä omituinen. Kyllä mä tästä tykkään! Onhan tää parhaita taide pläjäyksiä täällä aikoihin!
No ehä mie! Lähdekritiikkiä megeen, ei kaikkien niuhoteinien kommentteja pidä ottaa alvariinsa! Kuvana tää on sun parempaa tuotantoa, kontrastia ja sävyjä vielä lisää.
No olisko sulla myydä kontrastia ja sävyjä sopiva määrä, on kuulemma Turuus sika halpoi? Meil tääl Porvooos on noi loppu!
Joo täältä piisaa Turuntaudilla ja Aurajokilietteellä maustettua sävytettä kontrastikkaaseen hintaan 2,90e/kg, erittäin kilpailukykyinen hinta varhaisperunoihin nähden!
Käykö visa? No joo mutta en minä asiallisista komenteista tule silmille, vaikka olisivatkin negatiivisia.
Sorry, olen ollut kuvausmatkalla ja en montaa kertaa ehtinyt laukussa poikkeamaan.. Kuva hyvä, siinä on liikkeen tuntua, ilmettä ja fiilistä. Jopa kohina vaikuttaa sopivan. Huonoa, valon tasaisuus, harmaus, jyrkennustä paikallisesti ja herkästi tehtynä jäin kaipaamaan, valo on nyt niin pehmeää, että sen suuntaa selvemmin jää kaipaamaan. Jos valolla olisi selvemmin suunta ja varjot kasvoilla lievästi paremmin näkyvissä, sanoisin kuvaa erittäin hyväksi. Ilme ja liike, katseen suunta ja ympäristön mustuus sopii hyvin kuvaan ja korostaa kasvoja varsin siististi. Hyvä kuva.