Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ärsyttää, aarrgh! Äryttääkö sinua. Kerro tähän että minua helpottais...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana JarzaS, 13 Helmikuu 2014.

1. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36
    Projektina access-sovellus viimeiset kakai viikkoa vääntänyt tuota ja nyt alkaa olla loppusuoralla kun deadline ja käyttöönotto lähestyy. Joka päivä menee semmonen 8-10 tuntia työhuoneessa. Koekäyttö menossa ja siinävaiheessahan alkaa avsta bugeja löytymään. Rollecordissa ja Ikontassa keskeneräiset filmit, pari kinorulla odottamassa pimiön pöydällä. Postissa käydessäkin kamerat mukana autonpenkillä. Kohta alkaa ärsytys olemaan aiinä kohtaa että ammun kaikkea mikä liikkuu.
    Kyllä ihmisen pitäis kuvaamaan päästä.
    Kirjoittaiskohan lekuri reeseptin jotta valokuvausta 2-3 tuntia päivässä kolmesti viikossa valoisan aikaan burnoutin torjumiseksi.

Anna palaa tähän ketjuun lisää ärsytyksiä, vertatistukihan on toimivaa terapiaa.

Jahas, takaisin vba-koodiin..

2. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36
    Vs: Ärsyttää, aarrgh! Äryttääkö sinua. Kerro tähän että minua helpottais...

No hyvinhän teillä menee kun ei yhtään vertaistukea löytynyt :)

Helpotti kun nakkasin koneen laukkuun ja lähdin maakuntaan paikkaamaan epäonnistunutta päivitystä. Samalla kotimatkalla sain räpsittyä pimeessä muutaman ruudun rolleilla kylämaisemaa. Mahdollisia ruutuja pitkään projektiin.

3. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Access-tietokantakehittäjät kategorisoidaan meillä päin "oma vika"-osioon ;) Siksi vertaistukea ei heru.

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 18 Maaliskuu 2019
  5. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Kyllähän access kotihommiin ja pienempiin tarpeisiin käy "tietokannasta", mutta ei me sappia ajeta ihan sellaisen päällä...

6. Mikakaapio

Mikakaapio Member

161
    0
    16

nämä paskat ekokemille  (onelmajätelaitos)  jr

7. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36
  8. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

noo, mä olisinkin lähtenyt tekeen tota ihan jollain muulla mutta kun annetaan saha, vasara ja nauloja ja käsketään puulaatikosta rautalaivaa rakentamaan...

Eli annettiin valmis access sovellus joka pitää muokata ryhmän käyttöön ja kääntää suomeksi.
    Eihän tossa muuten mitään mutta kun on tehty simppeliin asiaan turhan monimutkaisia hakuja ja turhia taulukoita..

taitaisin päästä helpommalla kun tekisin kokonaan uuden. SQL-serveriä ei kuulemma saada :(