Vs: Valkoinen kukka Hento valkoinen ja samalla sävykäs on vaikea kuvattava. Tässä kohde on melkein onnistunut, menettäen yksityiskohtansa vain keskimmäisestä (-sistä) terälehdistä. Tai tää näyttö on kyl aika syvältä, joten katselen kuvaa sävyjen osalta himassa uudemman kerran... Muuten tausta blurrautuu kivasti ja syväterävyys on liki riittävä. Pikkasen ois voinut olla lisää... mut toimii näinkin.
Vs: Valkoinen kukka Aika hyvin näkyy mulla myös keskimmäisien terälehtien yksityiskohdat. Jatkaa mielestäni ansiokkaasti tekijän romanttista ja viehättävää (ihan positiivisessa mielessä viehättävää!!!) tummien taustojen sarjaa. Kauniita sävyjä myös tummassa, kukkaa ympäröivässä tilassa. Itse pidän tällaisesta valokuvasta paljon. Meitä ympäröi kauniiden pienien yksityiskohtien maailma, jota ei aina ehdi arvostaen tarkastella. Kaunis kuva Jukalta taas. Mainiota -E
Vs: Valkoinen kukka Juu, kyllähän siellä sävyjä on koko alalla. Kyl näytöissä on eroja. Ei pitäs duunissa edes katella mitään kuvia... Kaunis kuva !
Vs: Valkoinen kukka Ei tässä kyllä puhkipalamista pitäisi olla, ainakin mun näytöllä sävyjä on valkoisessakin. T Jukka
Vs: Valkoinen kukka Kuten tuossa yllä mainitsin... niinhän siellä on sävyjä. Ja puhkipalamisestahan ei oltu ennen omaa kommenttiasi mainittu kertaakaan. On vain isoja eroja näyttöjen välillä... katseleeko konttorinäytöllä vs. kalibroitu sPVA paneeli. Ja monessakohan kertaa ns. 'puhki' huomautuksessa on kyse paskasta / liian kirkkaasta näytöstä ?
Vs: Valkoinen kukka En minä kommenttiasi tarkoittanutkaan. Itselläni on vain niin huono näyttö (hp 19tuumainen), etten aina tiedä, mitä se näyttää. Kalibroin sen kylläkin säännöllisesti, mutta sellaisiin arvoihin, että ne vastaavat tulostimeni tulostetta. T Jukka