huhuh. aika tiukkaa. fiilis asialline, mutta kuva ei kovin siisti tai laadukas. pieneen tilaan(rajaukseen) ahdettu paljon matskua. toimis josai kuvituskuvana ehkäpä, ehkä siihen liian pimeä, dunno, mutta kuvana tylsä.
Selvennettäköön vielä, että kuva on nimenomaan tarkoituksella tumma ja valotus on hoidettu ns. valomaalaus systeemillä -fikkarilla. Kameraraukka oli pitkään ollu yksin repussa, eikä mulla ollu mitään tekemistä, niin siksi päätin tehdä tämmösen samalla kun kuuntelin heviä -vai oliko se sittenkin teknoa.
No onhan tämä hiukan niinkuin korniuden huippu, kääntyy itseään vastaan tahattomalla komiikalla. Toteutuksen todella köykänen, eikä tällaisesta pyssykuvasta oikein mitään saa irti, ainakaan meikäläinen. Teksti ei ainakaan paranna kuvaa.
No voihan videonauhuri sentään, nyt se mun kamera sitte teki näköjään taas sen, mistä jo mainitsin topikissa "Kamerasi huonot ominaisuudet" http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=65001&highlight=#65001 Pitää soittaa huoltoon....
Onkohan meikäläisen monitori liian himmee vai mikä mut kesti aika pitkää, että sain selvää mikä on kuvassa.
Olen ymmärtävinäni, että suurin ongelma tässä on "tekstinkäsittelyssä": ilmaisujen "fuck", "fuck with" sekä käsitteiden "nussia", "haastaa riitaa" ja "rakastella" sekasotkussa.
Laiteru***aus saa aivan uuden piirteen.. Aika tumma on, mutta ei se tummuus pelkästään auta. Eikä ole edes uhkaava, mutta kieltämättä vetoava. Ikäänkuin tuo pyytelisi nostamaan sen tuosta ja josko voisi jutella kasvokkain ja intiimisti. Kuvakulma tekee tuosta hyvän tuolta osin, valoa soisi ehkä olla hiukan enemmän - vaikka käsittelyllä. Tai ehkä 'hiusvalo' korostamaan ääriviivoja paremmin esille. Vesku
Niinhän siinä lukee, mistä kukaan ei ole esittänyt vastaväitettä. Kun nyt on kyse tekstistä, eikä kuvasta, niin mainittakoon, että pilkkua ei käytetä heittomerkkinä englannin kielessä.
Niinhän siinä lukee, mistä kukaan ei ole esittänyt vastaväitettä. Kun nyt on kyse tekstistä, eikä kuvasta, niin mainittakoon, että pilkkua ei käytetä heittomerkkinä englannin kielessä.[/quot kiitos tiedoista