Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

"älä jätä minua"

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 20 Huhtikuu 2005.

  1. Hauska vai surullinen? Minua kyllä naurattaa.

    Teknisesti vähän vaatimaton, kun syväterävyyttä on minusta liikaa. Kohde on vähän vaisusti esillä, mutta bongaus on loistava. Toinen suorastaan riutuu.

    Ja kuka on lähdössä ja mihin? Sinä riittää vilosoohveille pohdittavaa.
     
  2. Maskuliinisempihan tuossa on lähdössä kun heikompi osapuoli on pää kallellaan.
     
  3. tämän huomasin jo itsekin. photarillahan tätä voisi korjailla, mutta tässä tapauksessa siinä ei ole järkeä..

    kun tuota kauemmin katselee niin huomaa noi pari mäntyä tossa takana, jotka ovat enemmän varjossa.. ne on viemässä tuota kolmatta pois! voih! kuinka tämä pieni männynruipelo nyt voi enää elää!

    not.
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Otsikko tekee kuvan tässä. Luulen, että olisin missannut koko pointin jos olisin vain nähnyt kuvan :)
     
  5. OK, jos tämä on virallinen oikea ainoa tulkinta, niin sillonhan DOFfia ei ole liikaa.

    Ehkä olin hätäinen. Tostahan saa paljon eri tarinoita:
    - Tummat männyt eivät hyväksyneet liittoa
    - Varjojen lähettiläät kertovat metsurien saapumisesta
    - "Jätä se kuihutunut risuparta!"
    ...
     
  6. Nyt pitää myöntää et mulle ei oikein aukee kun en oikein löydä selkeetä kohdetta, en vaikka luin selitykset. Ehkä tarviin rautalankaa?
     
  7. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Eikös sieltä sun duunipaikalta löydy sitä jekkulankaa useampi rulla? ;D
    Kuvasta: Ihan hauska idea ja toteutuskin on toimiva. Mukava sävymaailma.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kieltämättä ei se avaudu ihan helposti ellei apua saisi tekstinä. Ihan ideana ok. Etualan puut on ok, tausta voisi olla kaiken uhalla sumea. Tosin hyvä valo tulee kuvaan.