Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Kameratarvikkeiden piilottelu puolisolta on suhteellisen helppoa verrattuna esim. lennokkitarvikkeisiin, joita ei suuren kokonsa vuoksi saa piilotettua ilman erikoisjärjestelyjä. Autotalli, jos sellainen sattuu olemaan, on osoittautunut mainioksi piilopaikaksi. Kameravempaimet katoavat helposti kameralaukkuun. Jos jää kiinni tästä 'rikoksesta', on parempi myöntää kaikki suoraan. Humaani ja ymmärtäväinen vaimo käsittää kyllä asian. Muussa tapauksessa vaihda puolisoa hyvissä ajoin jo ennen ko. hankintoja.
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Nyt on hirveä hinku hommata uusi kamera - ja juuri äskettäin väitin ääneen ettei mun nyt tartte mitään hommata. Salaa ostaminen on käynyt mielessä mutta olen nyt oman "käytökseni" loukussa kun juuri äskettäin tuuletin kitarisoja siipan hankinnan takia!
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Pyrin unohtamaan tuollaiset asiat koska ikäni tekee siitä vaikean arvioitavaksi muistin heikkouden takia ja koska olen huomannut että kotirauha säilyy paremmin kun unohtaa kameravatusteiden hinnan ja pyrkii kodin harmonian johdosta ilmoittamaan vaimoa miellyttävään hinta arvioon joka on huonosta muistista johtuen keskimäärin noin 40% ostohinnasta.Jos jossain vaiheessa tulee mieleen nykyinen feministinen tasaarvo painostus asenne niin vetoan äidin kasvatus metodeihin ja henkiseen ohjeeseen ja vanhaan viisauteen ja sanontaanlet mies et halpa mato maan pää pystyyn vaan. Näillä eväillä on menty pitkään ja saatu voimaa vastustaa nykyistä hulluutta mailmassa ja tunteen muut ei minua ohjaile.
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? En ole koskaan salannut mitään Häneltä,uskon suhteessa rehellisyyteen.
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Moitteettomana ukkomiehenä kuitenkin muistuttaisin, että rehellisyys harvoin takaa onnellista suhdetta
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Olet aivan oikeassa se on vain yksi pieni askel siihen suuntaan,sanon tämän kolmen avioliiton kokemuksella.
Vs: Äänestys - Oletko salaillut puolisoltasi kameraostoksia? Mitä ne tekniikasta ymmärtää pilaavat vain hyvät ostokset ja takertuvat halpaan hintaan , laatu suhteeseen josta eivät mitään ymmärrä ja pilaavat hyvät kaupat joista olisi iloa monelle vuodelle laadun takia.Turha rehellisyys vaimolle kasvattaa isottelu tunnetta, ja feminismiä ja tunnetta vaimolle hän päättää asioista ja on kuningatar perheessä.Meikäläinen joka koki feminismin isku aallon koki voitti ja elää nykyään tyytyväisenä sovinistina ja vaimokin näyttää tyytyväiseltä kun ei ole tossukan kanssa naimisissa eikä tarvitse hävetä' korvarengas veikko miestä ja selitellä miksi sillä on ja miksi se on niin naismainen.