Luulin, että mulla olisi vielä ollut filmiä varastossa, vaan eipä ollutkaan, ja lomamatkalle pitäisi lähteä. Onko Helsingissä paikkaa, josta saisi ostettua mv-filmiä (kino/120) lauantaina? Telefoto ei näköjään ole auki.
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? Fredan Fotoykkösestä ainakin löytyy, auki la 10.00 - 15.00: https://www.fotoyks.fi/sivut/myymala_fredrikinkatu.htm
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? Kiinni lauantaisin henäkuussa! Auttakaa maalaista hädässä! Muita paikkoja?
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? Onko Jumbossa hyvää värifilkkaa kinolle,kentälle mennessä voisi kipaista pari rullaa kinoa kimo
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? Onkohan Tunnelin Anttilassa nykyään kuten ennen? Jos edes kinoa. Jos olisin Helsingissä niin myisin sulle.
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? oorait,nyt olen opetellut itse kehittelee nuo värit,yllätyin kuinka helppoa. t kimo
Vs: Mistä mv-filmiä lauantaina Helsingistä? Mannerheimintien Fotoyks-myymälästä löytyi Tmaxia. Lomakuvaukset turvattu.