Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Masentaa(ko?)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 2 Toukokuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

2. Anonymous

Anonymous Guest

Lätkämatsi juuri päättynyt? Suomi-Ruotsi 5-6?

Sommittelu tukee kuvan nimeä hyvin.

3. Ei.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Just joo. Kuvasta kommentteja kiitos.

5. Ei toi kuvakaan masenna.

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Miehen silmissä on vielä nähtävissä jonkinlaisia elämän merkkejä, joten masennus ei ilmeisesti ole lopullisen vakavaa.
    Asento (ml. tuolin selkänojan sijoittelu tueksi) tukevat kyllä jonkinlaista pettymyksen aiheuttamaa turhautumista. Tade saattaa olla oikeassa syytä arvuutellessaan. Suomalaisen perusmiehen näköinen kaveri kyllä tuntee tuskaa ruotsitappioista.
    Onko tämä osasuurennus? Rae on aika isoa.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei. Ilford Delta 3200:n raettahan se.

Ja siihen liittyen kysymys. Miks se tulee näin selvästi näkyville? Olenko valottanu väärin? Skannaan sen, en automaattisäädöillä vaan säätelen ite aika harmaaksi, siis siten, että musta pää on ihan siellä mustan rajalla ja valkoinen valkoisen rajalla. Siitä tulee siis aikasen harmaata. Sit vasta photarissa säädän ns. hyväksi ja se nostaa tuon rakeen näkyville.

8. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Rodinalillako olet kehitellyt? Hanki Ilfordin LC29:iä.

Minua alkoi askarruttaa tuo puseron viesti. Vaikka signaaliliput on suunniteltu niin että tunnistamisen pitäisi onnistua vaikka värejä ei näykään, niin silti kaksi lippua jäävät arvoitukseksi:

.UKANA
    ..K??PPA

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Rodinaalillahan minä :), kuten kaiken muunkin.

10. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Ei masenna.
    Mietteliäs on lähinnä sana joka kuvasta tulee mieleen.

Todella harvoin törmää onnistuneisiin tai toimiviin kuviin aiheesta "masennus", "ahdistus" tms... Aihe on sen verran vaikea toteutettavaksi.

Ehkä tärkeimpinä elementteinä olisivat sävymaailma sekä henkilön olemus. Sekin pitäisi jotenkin korostaa, koska masennus harvoin näkyy ulospäin.. Mieluummin ei kasvojen ilmettä näkymään, vaan kehon kieli jotenkin näyttämään olotilaa. Vaikeaa on juu.

11. laur1b

laur1b Member

302
    0
    16
    Tähän tarvitaan vielä likainen ja sekainen tukka sekä sotkuinen paita. Pitempi sänkikään ei olisi pahitteeksi. Silloin kuvan setä näyttää ihan oikeasti masentuneelta. Masennuspotilaan kun ei tarvitse peseytyä...

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu, enhän mä tätä ole kuvannu masennus aiheena. Oon vaan niin pirun huono keksimään nimiä kuville...

Kiitokset kommenteista.