Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Samu H.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana antti10, 3 Huhtikuu 2007.

.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Samu H.

Sunrise Avenuen? Täytyyypä näyttää tyttärelle, se ihastuu ikiajoiks :D

2. Vs: Samu H.

Katoin ekaksi, että ei, tää on ihan järkyttävä, mutta jotenkin tää jäi mieleen ja nyt tuumin, että tämä taitaa olla aika hyvin malliin sopiva tyyli ja kuvata mukavasta tätä henkilöä.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jessus ei ne tytöt tunteneetkaan. Siis mitä se sitten kertoo kuvasta?

Mut nyt ne sanoo, että iiih ihq ja taputtavat käsiään yhteen :). Pyytää lisää...

4. Vs: Samu H.

Helin tyttärien pyynnöstä toinen.

5. Vs: Samu H.

Miks nää on tällasia suttusia? Vai fibbaak mun silmä?

6. Vs: Samu H.

En oo ihan varma mitä tarkotat suttuisuudella, mut kyl ne öbaut sellasia on millaiseksi ne halusin :)

7. Vs: Samu H.

Ne näyttää hiukan siltä kuin olisivat jälkikäteen rankasti rajattuja, vaikka näi ei tod näk ole. Vasen käsi vetää pikseliseksi, ja tää ilmiö ei ole kuin näissä kahdessa kuvassa, esim toi Catarina blogissa on terävä, näissä joku heittää...

8. Vs: Samu H.

samantha fox!

9. kb

kb

2 235
    0
    0

"suttuinen" on sana mikä minullekin tuli mieleen. En sen kummemmin osaa arvata että miksi.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Nää on niinku teräviä mut olematta teräviä? Jotain kummaa munki mielestä vai ootko pakannu niin pirusti?

11. Vs: Samu H.

No näkeehän nyt sokeakin heti, että jotain ihmesotkua näissä on, mutta jotenkin minusta tämä tyyli sopii varsinkin tohon ekaan poseeraukseen.

12. JuhaH

JuhaH

92
    0
    0

Oisko terävöitetty liian suurella radiuksella. Pienennös orginaalista ja sitten USM radiuksena 0,2 ja määränä jotain 200-400%. Jos radiuksen nostaa 0,3:n tai suuremmaksi, niin se alkaa helposti "halottamaan" noin voimakaskontrastisessa kuvassa.

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

No mutta eihän tässä juurikaan terävöityshaloja näy... Ainakaan mä nää ja toisekseen suttua nää kuvat ei liene originaaleina.

Minusta toi eka kuva on paree. Ilme on muikean mainio. Ja ei kait niin peritavallinen tästä kaverista ku ei kerran teinitytsyt tunnistaneet heittämällä. Muuten oon kyllä ilkiö ja sanon suoraan, että kovasti tavallisia sinänsä muuten.

14. kb

kb

2 235
    0
    0

Kakkoskuvassa vasemmalla olevan käden kohdalla taustassa on haloa (vaaleaa), ja vastaavasti kuvassa oikealla olevan käden kohdalla taustassa on tummaa haloa. Esimerkiksi.

15. Vs: Samu H.

Niin mäkin vähän luulen että ihan ok:ta ne on kamerasta, mut näissä on käynyt jotain. Siks mä vaan otin esille ku yleensä kaikki sun kuvat on ihan priimaa.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Juujuu, ei tämmöiset kuvat tarvi useamman pikselin USM:ia pienennöksen jälkeen.

Samu on kyllä ihan sirkka. HQ!

17. Vs: Samu H.

Ihan huonoja molemmat.....

Mitä tällaisilla kuvilla saavutetaan....

18. Vs: Samu H.

Onko sulla joku kriisi?

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jaska, ainahan sillä on. Halitaanko lohduksi?