Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hevosmies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Hevoskuvaaja, 12 Huhtikuu 2007.

out

1. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: Hevosmies

Vähän utuinen, mutta pidän sävyistä ja muutenkin kuvan fiiliksestä. Hieno tämä on.
    Reunat kyllä vois hävittää ja korvata jollain vähemmän häiritsevällä, koska nuo vie kuvalta tehoa.

2. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Sävyt sopii kyllä lännenlokarikuvaan.
    Josittelulle voisi sen verran antaa sijaa, että olisi kiva jos ohjaaja (tai mikä termi tähän nyt kuuluisi) olisi kääntynyt heppaa kohden. Siinä tapauksessa rajaisin neliöksi.

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Tässä on mukava vanhan ajan fiilis, mä tykkään tosta katseiden samansuuntaisuudesta. Reunatkaan ei mua häiritse.

4. Vs: Hevosmies

Reunat saa kuvan näyttämään hieman liikaa käsitellyltä ja tätä kuitenkin halusit välttää eikö?
    Muuten itse heppa montypyton toimii, ehkä itsekin rajaisin neliöksi ja perustelut tällä on noiden jalat ja reidet kun ne vaan tuntuu hukkuvan tuonne kuvaan. Tällä saisi pääpainoa siihen missä se on.

5. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Kuva saa olla vaikka kuinka hakattu photarissa,kunhan se on tyylillä tehty. Tässä käsittely toimii, mutta reunat ei oikein yllä samalle tasolle, eikä tue vaan pirstoo kuvaa.
    Mua harvemmin häiritsee kehykset joita jokainen käyttää oman maun mukaan, mutta tässä oli vähän turhat.

Muuten ohjaajan katseesta. Hevoskuvaaja taisi mainita jossain, että ohjaaja ei nimen omaan saa katsoa hevosta silmiin ainakaan alkuvaiheessa. Joten tässä mielessä pään pois kääntyminen on ihan paikallaan.
    Kas, tässä muuten yksi elokuvien perusvika. Aihana se maaginen kesyttäjä tuijottaa villiorin kesyksi.

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

No, tässä nyt näkyi kuinka käy kun lajin yksityiskohtia tuntemattomana käy mestaroimaan :-(
    Tuon taustatiedon ansiostahan tämä on myös hyvin informatiivinen kuva lajin harrastajille.
    Itse ajattelin kuvaa vain muotokuvan estetiikan kannalta.