Rajaisin kuvan tiukemmaksi. Alhaalta reippaasti pari senttiä vähintään eli nojaavan kädestä hihaa jättäisin jonkin verran näkyviin. Vasemmalta myös sen verran että palanut poistuu ja samalla kuvan tasapainoisempi olemus paranee kasvojen suhteen. Kuva jos oltaisiin haluttu jättää väljemmäksi niin silloin kuva olisi pitänyt olla tätä väljempi, nyt ahdistavasti joka suunnasta katkeaa ja on tiukkaa. Kuva on peruspönötys ja ihan sellainen tasainen. Tuo toinen kuvasi on sisällöllisesti hiukan parempi ja vaikka sen haukuinkin niin siinä on valokuvauksellisesti enemmän. Tämä on tasainen kuva ja onnistunut mutta väritön. Malli on varsin ok:sti tässä ja sikäli ei mitään moitittavaa. Onnistunut kuva sikäli.
Ei tule ajattelu mulle mieleen tästä.. Vähän jännittyneen ja jäykän oloinen poseeraus. Ihan ok lajikuva
Kiitoksia kommenteista. Ei tainnut olla sittenkään kummoinen kuva tällä vastaanotolla. :-I Emerik. Hyviä huomioita. Hihan palaminen.. Tiesin ja jätin sen silti kuvaan. Rajaamaan en itse käynyt enkä käy. Mutta erinomainen kommentti, kiitos erityisesti siitä. Vaikka en olekkaan samaa mieltä kaikista asioista, kukin katsoo kuvaa tavallaan. Ahdistavuudesta. Olet oikeassa, se oli hiukan ehkä tarkoituksenakin. Ajattelin tätä kuvatessa sellaista vähän jäykemmänoloista (vanhantyylistäkin) potrettia. Vesku
No ilmankos oli niin rautakankiperseessä oloinen Tee tästä seepia sävyinen ja laikukas mv versio, jospa jäykkä poseeraus sopisi sellaiseen paremmin kun tähän väriversioon..
Olen samaa mieltä Emerikin kanssa rajauksesta: Kuvassa on vasemmalla ja etenkin alhaalla turhaa saksittavaa. Tässäkö Veskun salaisuus moniin onnistuneisiin tuskalähikuviin?? )
Käsi haarovälissähän on kädelle luonnollinen paikka. Ei vaan.. Käsi nyrkissä haarovälissähän kuvastaa.. Mitä nyt milloinkin. Vinjetti ehkä toimi tähänkin (vähentäisi ainakin taas nyrkin näkyvyyttä) mutta seepiaksi + laikukkaaksi ei oikein iske. Tuskalähikuvien aika tulee kyllä vielä.. Välillä vähemmän käsiteltyä .. Tai eri lailla käsiteltyä. Itse pidän tästä potretista. Kiitoksia ajatuksista & mielipiteistä. Vesku