Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Lainaus maestron alkuperäisestä; Leikki loppuu 30.09.2009 klo 23.59 Joten senmukaan voitin D2H:n 340€:lla Orcah, kommentteja!
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Est sen voitti 81 eurolla. KAtso ylempää klo 23:57:39. Seuraava 82 euron huuto tuli 00:00:31 -se oli myöhassa.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Oisinko voittanu D2H jos oisin laittanut vaan tekstin "Maksan 5€ enemmän kuin mitä on korkein huuto 30.9.2009 klo 23:59:59" ? Potentiaalinen porsaanreikä, nii!
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Heheh, tässä taisi itse kullakin tulla lievä kilpailuinto päälle. Harmi vaan kun oli sivut ruuhkautunut viime-hetkillä eikä viestejä saanut heti läpi (ajoissa), vaikka klikkaili sormet hikisinä Mutta kiitos hyvästä ja hauskasta ajanvietteestä
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Hehe, huutonetille kilpailija. Kohta varmaan tarjoutuvat ostamaan koko sivuston =)
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Jos olisin laittanut ton yllä olevan niin en olis voittanut, sillä olisin ollut kuukauden myöhässä
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Nikkor 85mm - 360e - Vanhortons Nikkor 50mm AF - 82e - Ilkka989 Nikon d2h kasa (sis 18-70mm MF+härppäkkeitä) - 340€ karjuhani Saljut kasa - 110e - itkovane Sigma 24mm AF - 81€ Est Sigma 28mm AF - 155e - juhakuvaa Metz Megablitz 28c-2 salama - 33e karjuhani Nikon BR-2A - 14e - sakah Vivitar 2x teleconverter Nikoniin - 5e sakah Näin mun laskelmieni mukaan meni 23:59 tai aikaisemmin päivättyjen mukaan. Halvalla osa, mutta minkäs teen Ottakeehan yhteyttä spostiin niin laitan tilitiedot ja vaihdellaan osoitteita. OrcaH4H(Hättivätti)gmail.com.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! No lues tuo Ja 5 minuutin lisä -keskusteluun. Korkeimman tarjouksen sisältävä postaus, joka on päivätty 30.9 23:59:59 tai ennen voittaa. Ei mitään jatkolisäjuttuja. senkin mukaan huutoni oli voittava, koska se 350€:n huuto tuli lokin mukaan klo00.00 joten 1 -59 sekkaa myöhässä.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Joillekin sovelletaan ilmeisesti? mulla oli huuto ennen tuota mainittua umpeutumista. No toiset saa ja toiset ottaa. Ei paljoa haittaa, näyttää noita pyörivän.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Katso Orcah kellonaikaa koska tullut tarjous Metzistä, ja keneltä. Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! « Vastaus #140 : eilen kello 23:14 » * Vastaa lainatenLainaus * Muokkaa viestiäMuokkaa Nikkor 85mm - 350e - VonHorttons Nikkor 50mm AF - 75e - Ilkka989 Nikon d2h kasa (sis 18-70mm MF+härppäkkeitä) - 340€ karjuhani Saljut kasa - 100e - oniemster Sigma 24mm AF - 75 € Est Sigma 28mm AF - 150e - Shiomega Metz Megablitz 28c-2 salama - 33€ karjuhani Nikon BR-2A - 12e - sakah Vivitar 2x teleconverter Nikoniin - 5e sakah
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Kuulostaa paremmalta, eli tekee sitten 373€ jos en aivan väärin laske, haluatko käshiä, vai paanko tilillesi?
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! OK, pane mailiin osoite ja tilinumero, ja sellainen puhelinnumero joka on auki, heh, niin käyn huomenna koppaamassa koleet kotiin. Terkkuja
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Mä hakisin mieluummin myös, kun naapurikylissä asutaan. Meika Stadissa ja sä Vantaalla. (Oon muuten kerran ostanut karjuhanilta Nikon äFEeen moottoriperällä, huutonetistä. Oli reilu starba - toi himaan itse, ilman ylimääräisiä kuluja. Ihan ite ehdotti !!! Tsori ootee) - Eero Edit: Editoin ulkoasua (kirjoitusvirheitä), en asiasisältöä.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Joo, on se hieno mies Mut tervetuloa vaan hakemaan. Toisin itsekkin, mutta nyt on vähän hoppua siivoomisen ja pakkauksen kanssa.