Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Morjens Eero! Joo, muistan, kiitoksia kehuista, heh, oikein mieltä lämmittää Kari
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Terve Mirrored! Mitähän lukee ajan kohdalla sekka ennen täyttä tuntia? Mahdollisesti 23,59, ja sekka senjälkeen 00,00???
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Terve. Tietenkin, siinä ei ole mitään epäselvää, että viimeisissä ehtineissä on 23.59 ja ensimmäisessä myöhästyneessä 00.00. Mutta te sen sijaan puhutte edellä sekunneista. esimerkiksi:
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Juu, se ei mkyllä tällä sivustolla onnistu, mutta jos lukee 00,00 niin sehän voi olla vaikka 59 sekkaa myöhässä, ei näy ennenkuin muuttuu 00,01 eikös vain?
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Aivan. Kysyinkin miten sekunnit voi nähdä. Itsekin puhuit niistä edellä: Mitä tarkoitat sisääntulleella kellonajalla? ----------- lisäys. Saako foorumin kellon jollain konstilla tikittämään näkyviin? Sellainen on mahdollista ainakin Kalamies.com sivustolla ja ohjeet siellä siihen oikein on annettu, kun siellä on erikseen huutokauppaosio.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Kyllä tuossa jokaisessa postauksessa näkyy sekunnitkin.... olisiko asiaa optikolle, asetuksiin vai jonnekkin muualle mihin. Tästä voisikin laittaa huutokaupan pystyyn ;D
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Joo, olet muuten oikeassa, joku ajatushäikkä oli mulla kyllä siinä, mutta asiasta ei kai kannata enempää vääntää, sanoithan jo itsekin, että eka myöhästynyt aika on 00,00 koska se voi olla 1 - 59 sekunttia myöhässä, joten se siitä, vai?
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Tämä kiinnostaa hyödyllisenä tietona vain - ei tähän päättyneeseen huutokauppaan liittyen, mutta tuleviin. Ei minulla näy postauksissa sekunteja. Foorumin kellon kun saisi esiin niin olisi paras, kuten täällä on mahdollista: foorumi KALAMIES.COM - Keskustelut ohjeet huutoihin ja foorumin kellon sekuntien näkyviin saamiseen http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... =24&t=8275"]http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?f=24&t=8275 ------------------------------- lisäys. Kameralaukussakin näkyy foorumin kello oikeassa ylänurkassa, huomasin vasta. Mutta ei sekunteja ainakaan minulla, kuten ei postauksissakaan.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Tuolta: Profiili -> muokkaa profiili -> keskustelualueen asetukset löytyy 'Ajan muotoilu'. Mulla esimerkiksi siinä on 'VVVV-KK-PP, TT:MM:SS' ja sekunnit näkyy postauksissa.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! Jees! Noin tuli sekunnit näkyviin sekä viesteihin, että foorumin kelloon oikeassa yläkulmassa. Minulla oli siinä valittuna 'keskustelualueen oletus'. Kiitos suuri.
Vs: Aasiahuutokauppa KL:ssä! No katos perskeles, niinpä tulikin, ja kävin heti varmistamassa että huutoni D2H:sta tuli sääntöjen mukaan, se 350€ huuto tuli 9 sekkaa myöhässä, heh. Thank´s Mirrored!