Ihan jees tuo tausta. Lentsikka on mukavan silhuetti. Hiukan pohdituttaa tuo koneen sijainti ja tarvitseeko tuota maata näkyä. Mut ihan jees.
Jonkin verran liian keskellä kone mun silmissä mutta muuten mukava ja rauhallinen silhuetti-kuva koneesta. Melkeimpä vois kuvitella sen vain liitelevän koneet sammutettuna etiäpäin. Tosin jos pilotti säästää menovettä kun näyttää olevan laskeutumassa ja nykyset bensan hinnat on mitä on... -B- EDIT: Emerik gyberavaruuden nopein postaaja... uskomatonta...
3min kuvan postaamisen jälkeen.. kone sais olla nousemassa.. muuten tämä on kyllä hieno fiiliskuva. sopis jonkun lentoyhtiön mainokseen esim.
Aamuksi kotiin hyvin rämskätyn yön jälkeen... Noh, vakavasti. Hieno aamun väri ja toimiva silhuetti. Ehkä aavistuksen vaivaa tyhjä tila lentsikan takana mutta mikäs minä olen arvioimaan sommittelua. Pystykuvana olisi oivallinen. Tuota aurinkoa kun pitkään tuijottaa niin sehän nousee hiljalleen horisontista!
Ihan jees, mutta silti pakko kritisoida. Ompa tylsä aamuvuoro. Mulle joskus nuorena kesätöissä varttuneemmat valistivat, että aamuvuoro on semmoinen, että vähän aikaa aamuyöstä kontallaan ja sitten töihin.
Harvemmin jaksan lukea tekstejä (Poikkeuksia on kuten Gayn sulosoinnut), kuten otsikkoja ja pohtia kuvan ja sen yhtälöä. Kuva kuvana. Tässä kun mietin niin kuva olisi aika muikea jos tuossa edessä olisi joku ihminen sarjassamme simosin lapsi katsoo taivaalle. Joka tapauksessa tälläisiä kuvia haluaisin itse ottaa ja funtsia niihin omia juttuja.