Niin ja koska tuntuu et omakuvat on pop niin osallistun talkoisiin Tätä mun idaahan on eräs papurasiataiteilija joskus lainannut, mut menköön Ja uskokaa tai älkää niin tämän toteutukseen vaadittiin: Kaksi kameraa yksi alumiininen kamerasalkku Kaksi objektiivia kolme salamaa nelja jalustaa yksi synkkajohto kolme orjakennoa keltainen ja punainen suodatin salamoihin yksi peruukki photari kaksi drammia Bunnahabhain viskiä Niin ja selvyydeksi vielä että tätä ei ole kropattu neliöksi van on painettu kasaan neliöksi
Kiitos Nieppi! Pitkän työpäivän jälkeen nautittavaksi tarkoittamani kalja pitää nyt pyyhkiä pois tuosta ruudulta. Tää oli ihan yliveto! Lisää tämmöistä! Tulin heti paremmalle tuulelle, pottumainen duunivuorokin unohtui miltei kokonaan kun naurattaa niin pirusti.
Kärsii pienuudesta. Napakoru ei näy. Tyylikäs omakuva kaikkea muuta kuin peiliräpsyt. Nieppi on sankarikuvaaja
Omakuva vaikuttaa kyllä perin mielenkiintoiselta, mutta valitettavasti tämä on taas tätä niepin postimerkkituotantoa. Helevetti sentään mies, repäise joskus ja lähesty edes (kuvan) kokorajoituksia!
Joo, sankari oot kun laitat itsesi likoon. Ihan mainio omakuva, tämmöisiä ei kovin usein oo täällä nähtykään. ps. Mr GF:n avatar on myös aika... hauska .
En ole mikään sankari vaan valokuvaajat ovat yleensä sellaisia kummia nysvääjiä et ite mennään putkiojossa jokasuuntaan, mut kun ite joutuu tsuumailun kohteeks ni heti ollaan urputtamassa et ei saa kuvata eikä ainakaan julkasta. Minä olen sitä mieltä että kaikkien varsinkin niiden jotka ihmisiä kuvaavat olis hyvä kokeilla itse olla mallina välillä jos ei muuten ni ottamalla omakuvia. Pereustelen tätä kantaa sillä että siten oppii malliakin ohjailemaan paremmin kun on ite kokeillu millasta on olla stuumailun kohteena. Minusta tässä olis jopa teemaa seuraavaan helsinkimafian kokoontumiseen. Siis en tarkota et istutaan pyöreän pöydän ääreen kaljalle ja räpsitään kuvia toisistamme. Vaan meinaan et ollaan vuorotellen toistemme malleina ja koitetaan ottaa henkilökuvia ja opetellaan mallin ohjaamista. Se taren tyhjä tehdashalli vois olla hyvä mesta toteuttaa tällasta. Mutta mitäs muut sanoo onko kiinnostusta? Vai olenko ainut ketä kiinnostaa ihmisten kuvaaminen ja mallin ohjaaminen muutenkin kuin salaa pitkällä tsuumilla.
Kyllä mua kiinnostais. Taren halli ei ees ois paha paikka. Mut mä en kyllä ois mallina ;-). No ei vaan jos kaikki olis vuorollaan tai pari- tai ryhmätyöskentelynä?
minua kiinnostaa, joudun sitä välillä tekemäänkin, ja olisi hyvä saada oppia kokeneemmilta. tästä vois varmaan tehdä oman topikin tuonne kuvaustapahtumiin, niin saadaan ideaa eteenpäin.
Juu. Hyvä idea ja Heli malliksi. Toi mallinohjaus on jännä laji. Vaikka malli on tuttu, niin jotenkin siitä helposti vaivautuu. Pitäisi kai enemmän vaan ohjailla.
Niin ja mallina on hyvä sanoa, että tästä kulmasta sä et saa musta hyvää kuvaa ja tää valokin on nyt kyllä vähän huono ja pitäis siirtyä tuonne jne.
Ai säkö et kuulunutkaan Gayn fanclubiin kun niille tuli kyseinen kuva ilman pulloa ja linkki tohon sensuroituun versioon.. =)
Mä voin uhrautua malliksesi muullakin ajalla sillä toiveella, että A) saan haluamistani kuvista digitaaliset kopiot (ihq, seinälle) B) esittelet vehkeesi (salamat yms.) Jos GF haluaa niin suostun tarvittaessa myös kaverikuvaan..