Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

viiskulma tänään

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana annamaija, 21 Syyskuu 2005.

+++

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heh, miten se tonne on eksynyt? Joku käyttänyt tuttua fonttia tuossa ilmoituksessa. Hassuja kuvia sul. :)

2. no kiitti ;)
    epäilen että koira on oikeesti ton kaupan omistaja.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hittolainen kun ei täysin saa selvää mitä tos tekstissä on. Ehkä olisi ollut hyvä se teksti välittyä. Olettaen että siinä olisi ollut sopiva juju tuohon koiraan ja tavara määrään. Itsekkin epäilen vahvasti että koira on liikkeenomistajan. Mielenkiintoinen pongaus, koiran olemus on muikea. Hiukan kuitenkin se syvempi juju puuttuu joka olisi ollut myös hyvä välittyä kuvasta jos vain olisi ollut mahdollista. Koiran keskellä oleminen hiukan myös rasittavaa.

4. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Hyvin bongattu !

annamaija taitaa kuvata aikatavalla ikkunaheijastuksia ja ikkunoita ?

5. olen pannut itsekin huolestuneena merkille. luulen, että se on joku vaihe, joka menee ohi ;)

6. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Meinaatko ? Eihän toi nyt ola huono asia... heijastuksista näkee maailmaa eri kulmasta kuin tavallisesti tehden näkymän monesti mielenkiintoisemmaksi. Samalla voi välillä törmätä kuvassa esiintyvään ihmetykseen (vaikka onkin koira)... jatka vaan valitsemallasi tiellä.

7. juuri tuon takia ikkunat viehättääkin. en mä ihan tosissaan oo huolestunu (hymiö oli!), mutta sanotaan näin, että kuvaustapa heijastaa jollain lailla mielenliikkeitä ym.

"näytä minulle kuviasi niin kerron millainen olet" -klisee pitänee jossain määrin paikkansa.

kiitos huomiosta :)

8. Huippu!

Hää niin sanotusti kuuluu kalustoon. Hyvin huomattu. Teillä löytyy siellä etelässä paljon hauskempia näyteikkunoita kuin täällä Etelä-Savossa.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tuohan on ihan riiviön näköinen. Kait kaikki on joskus nähneet sen ns. kauhuleffan?

10. juice

juice

912
    0
    0
    Hieno on. 'minun ikkunani, tästä katson maailmaa...'
    Onko muuten Porvoossa kuvattu?

11. Viiskulma !!!

12. juice

juice

912
    0
    0
    Arrgh.. sen siitä saa ku ei lue otsikkoja.. naula päähän :(

13. heei, voihan porvoossakin olla viiskulma! onhan siellä linna(n)mäkikin.

14. Ei voi koska viiskulma on Rööperissä pistefi

15. Papu

Papu

789
    0
    0
    Joo, taitaa olla kaukainen sukulainen :)