Olkoon tämä jatkoa edellisille sarjoille. Aamusta yöhön on erään herkullisen päivän tarina. Se alkaa ennen auringonnousua ja päättyy paljon auringonlaskun jälkeen. Aamulla vihellellään ennen töihin menoa, illalla muista syistä. Muidenkin pitää tehdä töitä elantonsa eteen -- elävien mutta myös myllynkivien ja kivettyvien. 1) 2) 3) 4) 5) 6)
Vs: Aamusta yöhön Ihan toimiva päivän sarja. Rapuparan kannalta jopa hieman kohtalokaskin päivä. Jääpi miettimään, onko viimeisessä lokin lautanen vai sen ihmisen, joka esiintyi eka kuvassa.
Vs: Aamusta yöhön En toki ole varma, mutta luulen että viimenen lautanen on ensin ihmisen ja sitten lokin.
Vs: Aamusta yöhön Kuva 3. Miellyttää suuresti mieltä, hyvä ajatus laittaa pystykuva, tyypillisen vaakakuva sijaan.
Vs: Aamusta yöhön Jep. Kuva 3 toiminee jotakuinkin. Luulin, että kuva kaksikin toimisi, mutta olen kahdelta ihmiseltä henkilökohtaisesti kuullut vahvoja arveluja siitä, että sen voisi heivata sarjasta. Itse näen sille toki funktion, mutta ymmärrän myös heidän mielipiteensä. Yllättävän vähän kommentteja tipahtanut näille kuville. Ehkäpä summasitte sentimentit, eikä muilla ole juuri lisättävää. Kiittää hän!