Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lumiukko

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ekohippi, 24 Lokakuu 2005.

Tai joku semmoinen majava

Pekka H

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tää on ihana! kaislikossa suhisee..

kaunis valo ja pätevä asento ötökällä :)

2. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Juu, mutta risuja on vähän liian kanssa. Tuskin elukka kuitenkaan olisi pysynyt paikalla jos Pekka olisi siivonnut ylimääräisiä pois.
    :~)

3. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    ei mua noi risut haittaa. ompahan syy ötökällä kurkotella vähän korkeemmalle että näkee :)

4. Juu, vähän risuistahan tuo on. Täytyy katsella loputkin kuvaussetistä, josko löytyisi toisenlaisiakin (turhan moni on kyllä aika liike-epäterävä). Tuo otus oli kyllä semmoinen epeli, että muutaman kerran oli vaikeaa ottaa kuva hihitysten välillä: hyvä ettei mennyt kamerareppuun ja muutaman kerran ajattelin, että seuraavaksi se tulee tutkimaan olisiko minulla hiiriä taskussani.

Niin, ja jos jotain kiinnostaa, mikä tämä elukka oikeasti on, niin lumikkohan se.

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Pirteä pose, oikean etutassun asennosta lisäpisteitä.

6. Voi itse suloisuus! Jotku todella tuurilla saavat näistä öttiäisistä kuviakin.

7. söde

8. Tietäen miten vilkasliikkeistä jengiä noi on, niin nostan hattua kuvaajan saamalle ilta-auringossa(?) lämmittelevälle poseeraukselle. Symppis.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    On. Vähän ku risuja ois vähemmän niin ois oikein hyvä, mutta ei missään nimessä huono näinkään.

10. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ei tosiaankaan huono, mukava nähdä kuvana (hyvä sellainen), kun ei ole koskaan törmännyt elävään.

11. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Oletpa hyvin rajannut ja todella hieno kuvakulma. Kauniisti valoisuus osuu kohdalle myös. Risuisuus on luonnollista ja siksi hyvin kuvaan sopiva. Nätti kuva kyllä.